وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اعتراضات سپیدرود جواب داد: نود ارومیه از میزبانی محروم شد!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال نود ارومیه از میزبانی در ورزشگاه تختی ارومیه محروم شد‌.

کمیته مسابقات سازمان لیگ با ارسال نامه ای به باشگاه نود ارومیه و هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی با اعلام اینکه ورزشگاه تختی ارومیه واجد شرایط و استاندارد برای برگزاری بازی های لیگ یک نیست تاکید داشت که علی رغم مکاتبات صورت گرفته این کمیته با باشگاه نود ارومیه و اعلام تذکرات مکرر مبنی بر رفع نواقصات ورزشگاه تختی ارومیه (محل برگزاری بازی های خانگی تیم فوتبال نود ارومیه) اما مدیران این باشگاه علاوه بر عدم پاسخگویی به نامه های سازمان لیگ جهت رفع نواقصات ورزشگاه مذکور اقدامات لازم را انجام نداده اند.

فلذا اعلام می دارد بازی های خانگی تیم فوتبال نود ارومیه تا مرتفع شدن نواقصات ورزشگاه تختی به ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان انتقال خواهد یافت.

بدین ترتیب دیدار دو تیم نود ارومیه و قشقایی شیراز از هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول روز شنبه ۳۰ شهریورماه در ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در روز مسابقه سپیدرود رشت با نود ارومیه کادر سرپرستی و رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت به شرایط نامناسب و غیر استاندارد ورزشگاه تختی ارومیه اعتراض کردند و به نداشتن امنیت جانی برای بازیکنان به دلیل وجود ضایعات ساختمانی، فنس کوتاه و سایر موارد هشدار دادند که در کمال تعجب با تهدید محمودزاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول مبنی بر باطل کردن کارت مدیریت رسانه باشگاه سپیدرود مواجه شدند!!

اکنون جالب است که پس از گذشت یک ماه از اعتراض رسمی باشگاه سپیدرود به مشکلات این ورزشگاه، کمیته مسابقات سازمان لیگ با ارسال نامه ای به شرایط غیراستاندارد ورزشگاه تختی اعتراف کرده است و بد نیست سازمان لیگ یک نسخه از گزارش خود را به محمودزاده نشان دهد تا ایشان بداند دوران قلدربازی به پایان رسیده است!

اینجا بخوانید:

اعتراض باشگاه سپیدرود به شرایط نامناسب ورزشگاه تختی ارومیه

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.