وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اعتراض ایران ورزشی به حکم سپیدرود: فدراسیون تاب هیجان تیم‌های پرتماشاگری مثل سپیدرود را ندارد!

ایران ورزشی آنلاین

فدراسیون فوتبال انگار تیم‌های بی‌تماشاگری همچون پیکان و سایپا را در لیگ برتر دوست دارد و بازی‌هایی که در سکوت برگزار می‌شوند. هیجان تیم‌های پرتماشاگر مثل سپیدرود را تاب نمی‌آورند.

 وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت، صدرنشین لیگ یک با حکم کمیته انضباطی از حضور تماشاگرانش در یک بازی خانگی محروم شده و هادی تأمینی، مدافع باتجربه‌اش را نیز دو بازی به دلیل محرومیت و به حکم کمیته انضباطی از دست داده است.

در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «هادی تأمینی بازیکن تیم سپیدرود رشت دو جلسه و تیم سپید رود رشت یک جلسه از همراهی تماشاگران خود در بازی خانگی محروم است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برابر  بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی، هادی تأمینی بازیکن تیم سپید رود رشت را به دلیل رفتار زننده و بی احترامی به داور، دو جلسه از همراهی تیم خود محروم کرد. همچنین تیم سپید رود رشت برابر ماده ٧٩ آیین نامه انضباطی با توجه به سابقه پیشین و عدم توجه به تذکرات قبلی در یک دیدار خانگی از حضور تماشاگر محروم است.»

تصمیم کمیته انضباطی سخت‌گیرانه است و چالشی تازه برای تیم دوست‌داشتنی لیگ یک ساخته است. فدراسیون فوتبال انگار تیم‌های بی‌تماشاگری همچون پیکان و سایپا را در لیگ برتر دوست دارد و هیجان تیم‌های پرتماشاگر مثل سپیدرود را تاب نمی‌آورد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهارده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    حسن زاده خجالت بکش بی حیا!

  • پدرام گفت:

    تا وقتی حسن زاده بی …. تو اون کمیته خراب شده باشه باید پای امثال مول ولن و سوراختورو بلیسه …

  • sadegh گفت:

    خدا از سر تقصیرات و بی عدالتی کمیته انضباطی، فدراسیون فوتبال نگذره. بخدا دستای پشت پرده همینان دنبال دستای کثیف دیگه نگردید.

  • فرزاد گفت:

    حتما باید به داور و بازیکن و … فحش و برف پرت کرد! بازی با پارس جنوبی هر چی گفتیم برف پرتاب نکنید همه جو گیر شدند حتی به عکاس خودی هم رحم نکردیم حالا جواب اون کارا رو باید بدیم بنده هم نمی تونم تو ورزشگاه باشم و سپیدرود رو تشویق کنم و از این موضوع خیلی ناراحتم
    مطمین بودم محروم میشیم هیچ ربطی هم به حسن زاده نداره چون خود کرده را تدبیر نیست

  • حسن زاده گفت:

    من با جریمه کردن تیمای رشتی می خوام به فدراسیون فوتبال ایران و تیم های باقی استان ها می خوام جایگاه خودم در فدراسیون رو محکم تر کنم.

    چطور ؟ دقت کنید دوستان ! سپیدرود الان صدر جدول هست و خیلی از تیم هایی که ملیاردی خرج کردن چشم دیدن موفقیت سپیدرود رشت رو ندارند و از اونجایی که همه ایران شمال رو به رشت میشناسند نمیدونند که من کلا تعصبی به رشت ندارم !

    من راحت و با وجدان راحت مجبورم با جریمه کردن رشتی ها ثابت کنم که نسبت به سرزمین خودم بی تعصبم و به این شکل سال های سال نون بی عدالتی رو میخورم …

    من حسن زاده هیچ ترسی از اون دنیا ندارم چون خیلی بی وجدانم …

  • پدرام گفت:

    فرزاد زر نزن

  • علی (بندرعباس) گفت:

    این حسن زاده نامرد رو من خوب می شناسم، ایشون قبلاً در شهر آستار استاد حقوق دانشگاه آزاد بوده و در اونجا هم خیلی دنبال پست و مقام دست و پا میزده و حالا که به جایی رسیده داره شهر و استان خودش رو قربانی خواسته های دنیوی خودش میکنه ، شرم بر تو باد…

  • علی (بندرعباس) گفت:

    ایران ورزشی حقیقت بزرگی روآشکار کرده … فدراسیون فقط عاشق تیمهای بدون طرفدار و تماشاگر هست ، مثل ذوب آهن ، سایپا ، صبای قم ، اکسین ، پیکان ، نفت تهران ، تیمهای پر طرفدار همیشه خار چشم فدراسیون هستند…

  • علی سینا گفت:

    با اینکه از جریمه شدن تیمم ناراحتم اما چرا باید کاری کنیم که محروممون کنن
    چرا به کمیته انظباطی گیر بدیم
    چرا یه بار نمیگیم تو بازی با پارس جنوبی هوادارا اون کارا رو کردن
    چرا کسی پیشگیری نمیکنیم
    و و و
    سپیدرووووودی …

  • فرزاد گفت:

    آقای پدرام خواهشا مودب باش

  • علی (بندرعباس) گفت:

    علی سینای عزیز برف پرتاب کردن تو هر شهری که ورشگاهش برف باشه ف مرسوم و معمول هست ، حالا برخی بیشتر و برخی کمتر …مشکل اصلی اینجاست که با محروم کردن تماشاگران از دیدن فوتبال ظلمی بزرگ به ورزش و عشق و علاقه مردم خواهد شد…می توان جریمه های دیگری غیر از این هم در نظر گرفت ، مثل همه جای دنیا ، هیچ جای دنیا این محرومیت تماشای بازی نیست!!!

  • کیان گفت:

    تو بازی با پارس جم همه مورد هجوم برف بودن. از بازیکنا گرفته تا داور و توپ جمع کن و مامورای نیروی انتظامی. یه سری افراد میان ورزشگاه که براشون سپیدرود اهمیت نداره و اصلا دنبال نمیکنن شرایط تیم رو . همینان که برف و بطری و … پرت میکنن و باعث دردسر میشن. لیدر ها و خود تماشاگرای واقعی باید حواسشون باشه که این کارا انجام نشه. بازیکنا سپیدرود رو هم کلافه میکنن با این کار. ولی واقعا محروم کردن تنبیه درستی نبود چون هوادارای سپیدرود هویت دادن امسال به لیگ یک و خیلی با ارزشن

  • رضا گفت:

    تا زمانی که این هشتپری تو کمیته ی انضباطی همین اش هست و همین کاسه به نظرم نمایندگان رشت می بایست از اهرم های قویتر برای احقاق حقوق تیمهای گیلانی استفاده کرده وفدراسیون را به چالش بکشند

  • رضا گفت:

    حسن زاده هیچ علقه و قرابتی به گیلان نداره خیالتون جمع برید تحقیق کنید ببینید اصالتا کجائیه؟؟؟؟
    تمامی این احکامی که تو کمیته ی انضباطی داده میشه و علیه تیمهای رشتیه توسط حسن زاده انجام میگیره
    پس هی نگید این گیلانیه