وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اعتراض خشم‌آلود سرمربی سپیدرود کریمی به پورقاز: فحش نده! فحش نده! (عکس)

(عکس ها از: آرمین زاهد)

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – اعتراض شدید کریمی به پورقاز دقایقی از مسابقه سپیدرود با سپاهان را متشنج کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، در مسابقه سپیدرود – سپاهان علاوه بر اینکه داخل زمین شاهد یک مسابقه پرهیجان و رد و بدل شدن سه گل بودیم، همراه با حواشی در خارج از زمین بود که یکی از آنها صحنه درگیری علی کریمی به بازیکن سپاهان بود.

در یک صحنه از این دیدار علی کریمی به شدت نسبت به عزت الله پور قاز مدافع سپاهان معترض شده بود که چرا فحاشی می کند! کریمی با صدای بلند و با اشاره تهدید وار انگشت به سمت او اعلام کرد که حق نداری به بازیکنان من فحش بدهی و مدام این کلمه را تمرار می کرد: فحش نده! فحش نده!

این اتفاق که همراه با تنش و اعتراض جمعی نیمکت نشینان سپیدرود همراه شده بود در نهایت با دخالت سعید مقدم داوار چهارم این دیدار ختم به خیر شد.

پورقاز که اهل بندر ترکمن است دو سال در ملوان انزلی بازی کرده و احتمال دارد که ریشه این تنش با بازیکنان سپیدرود به همان دوران باز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    تیم سپاهان بسیار خشن فوتبال بازی می کرد از اون بدتر اصول جوانمردی و fairplay را به هیچ عنوان رعایت نمی کرد ، خصوصاً اون مهدی شریفی که فکر نکنم هیچ وقت بازیکن بشه
    داور مسابقه هم بسیار ضعیف و به نفع سپاهان سوت می زد !!
    اگر از پنالتی بر روی محمدرضا مهدوی عزیز چشم پوشی کنیم ؛ اشتباه در مورد آفساید در موقعیت تک به بک با دروازبان حریف رو نمی شه نادیده گرفت
    حالا هم که بازیکن حریف فحش داده و کارتی دریافت نکرده مزید بر علت می باشد چطور صحبت معمولی سام کن اخراج داشت ولی فحش این بازیکن سپاهان خیر؟ !!!
    از مسولین باشگاه می خواهم که نسبت به این نوع تضییع حق ، اعتراض خود را مطرح نمایند.
    جالبه که آخرین رای صادره از سوی کمیته انضباطی ، تماشاگران سپیدرود را بدلیل شعارهای قومیتی مبلغ 20 میلیون تومان جریمه کردند اما کاری به عکس العمل معبودی نداشتند !!!بازیکنی که این هفته نیز در آزادی جنجال ایجاد کرد
    شعار قومیتی دیگه از اون نوعش هست . . .

  • گیله مرد گفت:

    آبره رادنی دیدار امی جان جینجایه، تو نمک فوکودن نوا …
    یعنی چی تو ا بچمسته پورقازه وصلا کونی به انزلی!!!
    می توقا می گیلان، رشت، انزلی، لاهیجان
    توقا = عشق
    جینجا = زخم