وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اعزام گسترده هوادار از رشت به تهران: ردای سرخ رشتی ها بر تن تختی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسابقه نفت – سپیدرود پتانسیل آن را دارد تا پس از بازی پرسپولیس – فولاد پر تماشاگرترین بازی روز نخست هفته اول شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، در حالی که روز پنجشنبه نخستین بازی تاریخ لیگ برتری سپیدرود برگزار می شود، هواداران این تیم قصد حضوری پرتعداد در پایتخت را دارند.

بنابراین گزارش کانون هواداران سپیدرود با در اختیار قرار دادن پنج دستگاه اتوبوس برای این مسابقه چراغ اول را برای اعزام هوادار روشن نمود که البته در همان یکی دو ساعت ابتدایی تمام ظرفیت ماشین ها تکمیل شد.

به همین دلیل تعداد زیادی از علاقه مندان این تیم با اتومبیل های شخصی خود اقدام به راه اندازی کمپینی به نام هر ماشین پنج هوادار نمودند تا از امکانات محدود خود استفاه حداکثری نمایند. البته این تمام پتانسیل هواداران سپیدرود در روز بازی با نفت نیست و آنها روی حضور پرتعداد گیلانی های مقیم پایتخت که اتفاقا تعداد شان کم هم نیست حسابی ویژه باز کرده اند.

سپیدرود در لیگ دسته اول و دسته دوم در تمام سال های گذشته در اکثر بازی های خارج از خانه از حمایت هواداران متعصب خود سود می برد که به یاد ماندنی ترین حرکت آنها روز بازی حساس مسابقه برگشت با اکسین کرج بود که بیش از پنج هزار سپیدرودی خود را به ورزشگاه انقلاب کرج رسانده بودند تا تیم شان در خانه حریف میزبان باشد و در نهایت با پیروزی بر میزبان توانستند گام صعود به لیگ برتر را محکم بردارند.

سپیدرود با نوزده بازیکن راهی تهران شد

سپیدرودی ها دو روز زودتر از زمان بازی با نفت راهی تهران شدند و با برنامه ریزی دقیق قصد ندارند چیزی را به قضا و قدر بسپارند.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر روز سه شنبه با نوزده بازیکن رشت را به مقصد تهران ترک کردند و در تهران در هتل شهر واقع در شرق تهران مستقر شدند تا کمترین فاصله ممکن را با ورزشگاه تختی داشته باشند.

سرخ پوشان پس از یک استراحت کوتاه مدت، یک جلسه تمرین سبک را در تهران برگزار کردند تا بیشتر با شرایط روز مسابقه آشنا شوند. یک جلسه تمرین دیگر در روز چهارشنبه در دستور کار سپیدرودی ها قرار دارد و نظرمحمدی می خواهد این تمرین زیر نور و در ساعت برگزاری بازی پنجشنبه شب برگزار شود.

نکته جالب اینکه تمرینات سپیدرود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در رشت ادامه دارد و نظرمحمدی دو دستیار خود را در رشت مامور برگزاری تمرینات تیمش قرار داد تا بازیکنانی که در لیست ۱۸ نفره بازی با نفت قرار ندارند از شرایط مسابقه دور نمانند.

سید محمد حسینی، ایمان صادقی، سید احمد آهی، سید محسن حسینی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماسخاله، میلاد قربان زاده، توحید غلامی، مهرداد جماعتی، سید محمد میری، حسین ابراهیمی، پویانزهتی، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، حسین کعبی، غلامرضا رضایی، محمد لطفی، سهیل حق شناس و عماد میرجوان نوزده بازیکن منتخب نظرمحمدی برای بازی با نفت هستند که باید یک نفر را تا زمان شروع بازی از لیست کنار بگذارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

12 دیدگاه ارسال شده است