وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اعلام رای کمیته انضباطی هیات فوتبال به سود ۱۷ ساله های سپیدرود رشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودکمیته انضباطی هیات فوتبال استان گیلان، رای خود را در خصوص نتیجه دیدار تیم های ساحل ضیابر و سپیدرود رشت اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، درخصوص شکایت باشگاه ملوان انزلی مبنی بر ابطال نتیجه مسابقه ی تیم های ساحل ضیابر و سپیدرود رشت از سری رقابت های لیگ ۱۷ سال استان به دلیل کسب نتیجه غیر متعارف که پرونده امر به کمیته انضباطی ارجاع و از طرفین برای شرکت در جلسه و ارائه دلایل و مستندات دعوت و نمایندگان باشگاه های ملوان، سپیدرود و ساحل ضیابر در جلسه حاضر و مطالبی بیان نمودند که باشگاه ملوان فیلمی از مسابقه مذکور ارائه و باشگاه سپیدرود ضمن ردّ ادعای شاکی، تقاضای کارشناسی و بازبینی فیلم بازی را خواستار شدند.

کمیته انضباطی در جهت بررسی موضوع با ارجاع پرونده به سه نفر از کارشناسان مجرّب جلسه ای ترتیب داده و فیلم بازی بازبینی و هر یک طی مشروحه ای به صراحت اعلام داشتند که بازی روال طبیعی و متعارف داشته و گل های به ثمر رسیده خارج از روال طبیعی و قاعده مسابقه نبوده و به سلامت مسابقه و نتیجه حاصله صحّه گذاشتند.

کمیته انضباطی درجهت بررسی کامل تر، طی نامه ای از باشگاه شاکی، درخواست معرفی کارشناس منتسب به باشگاه نمود که در جلسه تاریخ ۱۴۰/۰۶/۱۴ با حضور کارشناس مورد وثوق باشگاه ملوان فیلم بازی به طور کامل بازبینی قرار گرفته و کارشناس مذکور نیز بازی دو تیم را در شرایط عادی و طبیعی توصیف کرده و اعلام داشتند هیچ یک از گل های به ثمر رسیده غیر متعارف نبوده و حتّی بیان داشتند تیم سپیدرود صاحب موقعیّت های گل بیشتری هم بوده که با خوش شانسی حریف و بی دقّتی بازیکنان سپیدرود به ثمر ننشسته است.

کمیته انضباطی با مداقه در فیلم بازی و دقت نظر در روند بازی و نظر کارشناسان محترم که هیچ یک بازی را غیر متعارف اعلام ننمودند، ضمن ردّ شکایت باشگاه ملوان انزلی، صحّت نتیجه بازی مذکور را تایید می نماید.

رای صادره پس از ابلاغ با رعایت تشریفات قانونی ظرف یک هفته قابل اعتراض در کمیته محترم استیناف هیئت فوتبال استان گیلان می باشد.

با توجه به رای صادره از سوی کمیته انضباطی تیم فوتبال باشگاع سپیدرود رشت با کسب ۱۶ امتیاز و با تفاضل گل ۳۶ و بهتر از ملوان به مقام قهرمانی دست یافت و مربیگری سپیدرود در این رده برعهده میثم وطن خواه از مربیان حال حاضر کادر بزرگسال سپیدرود می باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 11 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.