وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اعلام زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ دسته دوم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ دسته دوم باشگاه های کشور مشخص شد.

به گزارش سایت سپیدرود، مهرداد شفیعی راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم در گفتگو با دی اسپورت در خصوص اینکه نقل و انتقالات نیم فصل با توجه به مشخص شدن زمان پایانی نیم فصل اول از چه تاریخی شروع خواهد شد اظهار داشت:

ما حدود ۷ مسابقه معوقه از هفته دهم داریم که طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم این دیدارهای معوق روز یکشنبه ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ برگزار خواهند شد.

با این وجود اگر مسابقات هفته پایانی نیم فصل اول هم برگزار شود اما همچنان دیدارهای معوقه هفته دهم به قوت خود باقی است و نمی شود نیم فصل اول را تمام شده بدانیم بنابراین بایستی ابتدا این دیدارها برگزار شوند و عملا نیم فصل اول تمام شود تا وارد بحث نقل و انتقالات شویم.

شفیعی راد ادامه داد: با این حال قطعا نقل و انتقالات نیم فصل پس از برگزاری مسابقات معوقه آغاز خواهد شد و زمان دقیق آن طی هفته های آتی اعلام خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم با تاکید مجدد بر اینکه باشگاه ها بایستی نور ورزشگاه های محل میزبانی خود را به میزان استاندارد برسانند بیان داشت: به مانند سال گذشته با توجه به اینکه مسابقات را دیر شروع کرده ایم به همین دلیل مسابقات دور برگشت مصادف با ماه مبارک رمضان خواهد شد که ما ناچار خواهیم بود مسابقات پس از افطار و زیر نور برگزار کنیم که این موضوع می طلبد تا باشگاه ها نور ورزشگاه های میزبانی خود را به میزان استاندارد برسانند.

که ما در این خصوص با هیئت فوتبال های مربوطه و خود باشگاه ها نیر مکاتبات لازم را انجام داده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود ۲ ماه تا ماه مبارک رمضان فاصله داریم باشگاه ها باید از این فرصت استفاده کرده و نسبت به تجهیز نور ورزشگاه های میزبانی خود اقدام کنند تا در ورزشگاهی که مدنظرشان است میزبان حریفان باشند در غیر این صورت امتیاز میزبانی را از دست می دهند و باید ورزشگاه مجهزی برای میزبانی معرفی کنند که این موضوع می تواند نسبت به نتایج‌شان نیز تاثیرگذار باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.