وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

افشین ناظمی: سپیدرود در این فصل ناکام نبود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – افشین ناظمی سرمربی تیم سپیدرود رشت در برنامه باورزش شبکه باران در پاسخ به پرسش های افشین وهابی برنامه ساز و مجری این برنامه چنین گفت:

در ابتدا باید به سرمربی و مدیریت رهپویان رضوانشهر بابت صعود به لیگ دسته دوم تبریک بگویم. ما از شهریور کار را شروع کردیم و به ناگاه با تغییراتی در بازی ها مواجه شدیم و در حالی که قرار بود لیگ دسته دوم 28 تیم در آن حضور داشته باشند 40 تیمی شد و مخارج ما هم به نسبت بالا رفت. ما 5 بازی دوستانه با تیم های لیگ گیلان و لیگ دسته دوم کشور برای آماده سازی خود انجام دادیم.

ناظمی در پاسخ به این پرسش که آیا بودجه تیمش برای لیگ دو زیاد نبود، گفت: این بودجه و هزینه برای تیمی که می خواهد صعود کند زیاد نیست.

من از همه کسانی که برای سپیدرود زحمت کشیدند تشکر می کنم از مالک تیم آقای غلامی تشکر ویژه می کنم که به سپیدرود بیمار را یک خون تازه وارد رگش کرد.

وی در این خصوص که سپیدرود را در فصل گذشته ناکام تلقی می کنند گفت: ما به هیچ وجه ناکام نبودیم. ما ابتدای فصل با 50 نفر تماشاگر شروع کردیم و در پایان تا 10 هزارهوادار را کنار خود داشتیم. ما تیمی را تحویل گرفتیم که حتی توپ برای تمرین نداشت ما تنها نام سپیدرود را تحویل گرفتیم و بس.

ناظمی با تایید بودجه ای که از سوی مالک برای تقویت تیم اختصاص داده شد بود گفت: بله دویست میلیون تومان اختصاص داده شده بو اما قبول نکردم چرا که ما تیم نو پایی داشتیم و این پول توازن را در تیم ما بهم می زد. از سوی دیگر در آن زمان بازیکنی که از حد تیم ما بالاتر باشد در بازار فوتبال ایران موجود نبود.

مشکلات ما در سال 94 شروع شد در روزی که شایسته بودیم مساوی کردیم. ما در برابر اراک شایسته برد بودیم. تمام تیم ها در برابر سپیدرود انگیزه چند برابری داشتند. من پرداخت نشدن پول را بهانه ای برای عدم صعود نمی کنم.

متاسفانه ما در بازی هایی که جلو بودیم و مساوی کردیم. ما موقعیت های زیادی را خراب کردیم. شرایط امسال خوب بود نسبت به سال های پیش اما با استاندارهای فوتبال همچنان فاصله داریم.

وی در پایان گفت: مربی گری سلیقه ای است از تماشاگران سپاسگزارم و دست تک تک آنها را می بوسم و از آنها ممنونم. باز هم از آقای غلامی تشکر می کنم اما هنوز بری فصل بعد تصمیم نگرفته ام باید ببینیم آینده چه می شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + چهارده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

17 دیدگاه ارسال شده است

  • هانی گفت:

    آقایان عزیز.مدیران محترم که ادعا میکنید سپیدرود یه نام بود که تحویل گرفتیم.درست.اما سال گذشته با بد و خوبش گذشت.اگه واقعا قصد تیمداری دارین اعلام کنید.بازیکن بگیرین تو پستهایی که نیاز داریم.تکلیف مربی رو مشخص کنید.به هوادار اعلام کنید تا اونام بدونن تو باشگاه چه خبره.آیا هدف گذاری ها همچنان ادامه داره یا فقط واسه یک سال بود؟آقایان محترم همه کارها رو برای دقیقه نود نذارین.از الان به فکر باشید.بابت تلاشهای سال گذشته تون هم ممنونیم

  • حسین گفت:

    جناب برادر ناظمی قبول کن مقصر اصلی صعود نکردن سپیدرود شما بودی.حرفهای شما تناقض داره .از طرفی میگی 200 میلیون در نیم فصل توازن تیم رو بهم میزد از طرفی جای دیگخ گفتی هر بازیکنی قیمتی داره.بازیکنی مثل حاجتی یا الماس خاله که حداقل سه برابر ظرفیتشان پول گرفته اند توازن رو به هم نمی زنند؟کاش یه خرده با هوش تر بودید.متاسفانه مدیریت باشگاه زیادی به شما اختیار تام داده بود.این تیم رو شما بستین و باید جوابگوی مردم باشید و عذرخواهی کنید نه اینکه بگویید ناکام نبودیم.امیدوارم مالک باشگاه با درس گرفتن از اشتباهات فصل قبل کادرفنی شجاع و خوبی حتی اگر غیر بومی هم باشد برای سپیدرود امسال برگزیند.تا دیر نشده باید یه کاری کرد.

  • saeed گفت:

    اگر سپیدرود ناکام نبود پس چی بود؟ با این همه هزینه سکه یه پول شدیم متاسفانه ایشون بیش از حد محافظه کار تشریف دارن و همواره تیمهاشون تاکتیک بزن زیرش رو داشتن با این در ضمن اگر اول فصل با 50 تماشاگر شروع کردید و آخر فصل شد ده هزار این به خاطر عملکرد شما نبود بلکه به خاطر سابقه این تیم به عنوان یکی از تیم های ریشه دار ایرانه که مردم رشت بدون نگاه به جایگاه باشگاه حتی در لیگ استان هم حمایتشون رو ازش دریغ نکردن پس چرا اراک یک دهم سپیدرود طرفدار نداشت ضمنا مثل اینکه خود آقای ناظمی یادش رفته بعد از بازی ضعیف مقابل تیم ضعیفی همچون خورموج و اعتراض برحق هواداران بازیکنان و کادر ایشان به جای معذرت خواهی با چه رفتار گستاخانه ای جواب حمایت های بی دریغ هواداران را دادند.به نظرم با آقای ناظمی نمی تونیم به جایی برسیم اگر داخل استان مربی توانمندی نداریم بهتره از خارج از استان مربی بیاریم.

  • aslan22 گفت:

    افشین ناظمی مقصر بزرگ

  • سیامک گفت:

    افشین خان ناظمی از زحماتی که برای سپیدرود بزرگ کشیدی ممنونیم از این که اعتبار خود را برای تیم شهرت گذاشتی ممنونیم امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی و برایت بهترینها را ارزو دارم فوتبال همینه حالا اگه بدشانسی نمی اوردیم وبی دقتی بازیکنان و البته در بعضی مواقع اشتباه تاکتیکی نبود حالا همه میگفتند تو بهترین مربی ایرانی ما جماعت عادت داریم به اسطوره کشی ما به علی پروین و مرحوم حجازی رحم نکردیم و کشتیمشون پس زیاد خودت رو ناراحت نکن هنوز هم دوست داریم وبه خاطر تو وتیم بزرگ سپیدرود به ورزشگاه خواهیم امد

  • گیلان زک گفت:

    بهترین و خوش اخلاق ترین مربی که تا حالا دیدم
    ایشالا فصل بعد تیمو میاره بالا

  • حسین گفت:

    آقای سیامک میشه بگی از کدام اعتبار آقای ناظمی حرف میزنی؟ایشا الله امسال بره یه تیم لیگ یکی و برتری عیار واقعی خودش رو نشون بده.مربی ترسو عاقبتش همینه.تیمی که چند بازی رو نمی تونه ببره قطعا سرمربی مقصر اول هستش.اگه سال بعد هم افشین خان ناظمی شما بمونه باز هم صعود نمی کنیم.این آقایون با این بریز و بپاش و تیم بستن در حق سپیدرود و هواداران و مالک خیانت بزرگی کردند.خدا جای حق نشسته دوست عزیز.خدا وکیلی امسال از سپیدرود فوتبال خوبی ندیدیم و این چیزی هستش که همه هواداران معتقد به ان هستند.

  • مجید گفت:

    درود ،جناب اقای ناظمی باید بپذیریند که بیس فوتبال سپیدرود و شهر رشت در فوتبال بسیار قویتر از بقیه تیمهای هم گروه بوده و شکست تا پذیرفته نشود راه اصلاح طبیعی برای موفقیت در اینده شکل نمیگیرد در ورزش و خصوصادر فوتبال فرافکنی بی معنی است ، یک عذرخواهی قدرتمند از سرمایه گذار محترم و حامیان سکوهای تیم برای یک شروع قوی . نماد یک شخصیت توسعه یافته است . ارزوی موفقیت دارم.

  • navid گفت:

    افشین خان ناظمی از افتخارات این شهر به حساب میاد و درست نیست که به این شکل باعث تضعیف روحیه ایشون بشیم…افشین خان دارای پتانسیل بالایی تو مربیگری هستن ولی خوب فوتباله یک طرفش برد یک طرفش باخت…خواهشا تموم کنید این انتقاد ها رو…به جای انتقاد کردن به کسی که هم شهریمونه بیاید یکمم صلاحیت هاش رو ببینیم…

  • سعيد گفت:

    خيلى جالبه
    بايه تيم به دسته يك سقوط كنى و با يه تيم ديگه كه كلى هزينه كرده نتونى از پس تيم هايى بى كيفيتى مثل خورموج بر بياى و ناكام بشى بعد ادعا كنى ناكام نبودى و عده اى هم اسطوره خطاب كنن آدمو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آقاى ناظمى خوب جايى هستى اينجا رشت هست و فقط اينجاست كه يه عده هستن تا شما و امثال شما رو يك شبه اسطوره صدا بزنن!

  • امير گفت:

    مهدي پاشازاده را بياريم رشت رفتيم ليك يك او با سه تيم صعود كرده

  • حسین گفت:

    آقای نوید چطور وقتی افشین خان ناظمی با این نتایج افتضاح و بازیهای بسیار ضعیف باعث سرخوردگی و تضعیف روحیه ما شد کسی جوابگو نبود؟ایشون اگه پتانسیل مربیگری بالایی داشت با این امکاناتی که براش فراهم شده بود تیم رو خیلی راحت به لیگ یک می آورد.به قول دوستمون سعید فقط تو جایی مثل رشت هستش که کسی مثل ناظمی رو یه شبه اسطوره خطاب می کنن اخه ایشون چه کارنامه ای داشته که اینطوری این آقا رو بالا می برین؟

  • هانی گفت:

    عزیزان این بحث ها رو تموم کنید.افشین ناظمی برای سپیدرود زحمت کشید و از آبروش گذاشت.اما باید قبول کنیم که تو برهه ی مهم مسابقات که مرحله نهایی بود کم آورد و نتونست تیم رو جمع و جور کنه.هرچی بود تموم شد.اگه تو گذشته بمونیم و بحث گذشته رو بکنیم از بقیه عقبیم.الان آماده سازی برای فصل بعد مهمه.که نا الان هیچ خبری نیست.هیچ کسی حرفی نمیزنه از برنامه برای فصل آینده.این سکوت خبری باعث ترس شده

  • فرهاد گفت:

    حالا این چه اصراری است که همه چیز بر سر ناظمی خالی شود یعنی همه چیز درست بوده مگر برنامه را ندیدید که صراحتا” گفته شد بازیکنان مبالغ قرارداد را نگرفته بودند همین می تواند عاملی برای شل بودن تیم باشد اما اول فصل تیم بد بسته شده بود

  • سیامک گفت:

    اقا حسین و دیگر دوستانی که از ناظمی انتقاد میکنید و نظر تون اینه که سپیدرود قوی ترین تیم گروه بود میشه بفرمایید کی این بازیکنان را انتخاب کرد و از شون بازی گرفت ؟ اگر سپیدرود بازی زیبایی به نمایش نمیگذاشت پس این همه تماشاگر تو ورزشگاه چکار میکرد؟ عزیز مشکل سپیدرود مربی نیست باید این تیم رو از ریشه دوباره ساخت من 3 سال برای سپیدرود بزرگ بازی کردم و نمیشه بیرون نشست و گفت لنگش کن باور کن که هیچکس دوست نداره که خودش را ضایع کند و شمایی که گفتین اینجا رشته تو حرفات دقت کن رشت بهترین شهر ایران و رشتی با مرامترین مردم ایران هست و سپیدرود هم دوست داشتنی تیم برای مردم شهرم تیم شهرم و طرفداران عزیزش و افشین ناظمی ارزوی بهترینها را دارم شاد باشید و موفق و البته رشتی دمتان گرم

  • حسین گفت:

    آقا سیامک منم رشتی هستم برادر اونم از نوع اصیلش.دوس داشتی شناسنامه رو واست میفرستم تا ثابت کنم پدر و مادرم هر دو رشتی هستند.دوست عزیز سپیدرود تو برهه ای فقط خوب نتیجه گرفت وگرنه همه میدونن شاید غیر از بازی با خیبر و دقایقی از بازی با اراک ما اصلا فوتبال قشنگی رو ندیدیم.آقای ناظمی این تیم رو بست و علی القاعده باید جوابگو باشه.شما هم سنگ این آقا رو به سینه نزن.به اندازه کافی یه خرده وجهه ای که بین مردم داشت همونم از بین رفته.سپیدرود عشق بی پایان

  • omid گفت:

    افشین مربییه با الاقیه ولی تیماش استرس دارن استرس رو مربی به تیم القا میکنه یا اگه القا نکنه مربی باید جلوی استرس تیمش رو بگیره که اگه نتونه بگیره مربی خوبی نیست اقای ناظمی اگه ب این هزینه تیم شما ناکام نبود پس جی بود ؟ تیم لر با بی پولی دور برگشت همه تیما رو زد وصعود کرد تیم باید برای صعود شجاع بازی کنه تیم شما ترسو بود شما با این تفکر هیج وقت نمیتونی تیمی رو بالا بیاری شما باریای بیرون خونه رو اصلا به نیت برد نمیری یا اگه نیتش رو هم داری اصلا توان رو نداری داخل خونت هم که دیدیم