وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

امتیاز تیم فوتبال شهرداری لنگرود به سپیدرود رشت واگذار شد/ ایرنا

ایرنا – رییس هیات فوتبال استان گیلان گفت : امتیاز تیم فوتبال شهرداری لنگرود نماینده استان گیلان در رقابت ها لیگ دسته دوم کشور ، به تیم سپیدرود رشت که به لیگ دسته سوم سقوط کرده بود ، واگذار شد.

قربانعلی الماس خاله ˈ عصر شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : این واگذاری امروز در هیات فوتبال استان گیلان انجام و به ثبت رسید.

وی اظهار کرد : بر این اساس ، امتیاز تیم فوتبال شهرداری لنگرود با مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به تیم فوتبال سپیدرود رشت واگذار شد و ضمن اینکه امتیاز تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته سوم کشور نیز به تیم شهرداری لنگرود واگذار شد.

وی ادامه داد : با توجه به این واگذاری در فصل جاری ، تیم فوتبال ریشه دار و پرطرفدار سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و تیم فوتبال شهرداری لنگرود نیز در رقابت های لیگ دسته سوم حضور خواهند یافت.

رییس هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد : این واگذاری امتیاز، نشان از وفاق و همدلی در فوتبال استان گیلان است و خوشبختانه تیم ها و مدیران باشگاه ها نیز با همدیگر همدل و همراه هستند .

الماس خاله ˈ اضافه کرد :امیدواریم با این تغییرات ، هر دو تیم فوتبال سپدرود رشت و شهرداری لنگرود در رقابت های خود موفق شوند و سال آینده به دسته های بالاتر صعود کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.