وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

امسال هم سه تیم از لیگ دو به لیگ یک صعود می کنند

در پايان 5 تيم هم از ليگ يك به ليگ 2 سقوط و سه تيم از ليگ 2 به ليگ يك صعود مي‌كنند و اين روند تعداد تيم‌ها را براي فصل آتي به 18 تيم كاهش مي‌دهد و اين هدف نهايي سازمان ليگ‌ برتر است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سازمان لیگ ‌برتر سرانجام تصمیم نهایی خود را در مورد لیگ یک گرفت؛ بازی‌ها فصل آتی در یک گروه 20 تیمی برگزار می‌شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزتانه خبر ورزشی، هر چند این تعداد تیم برای یک گروهی کردن بازی‌ها با توجه به بضاعت مالی باشگاه‌ها و همچنین ظرفیت فنی کم، زیاد است اما گریزی از یک گروه کردن بازی‌ها نیست و خوشبختانه سازمان لیگ در حال بازگشت به گذشته است. یک گروهی کردن لیگ یک.

اين پروسه كه سال‌ها پيش توسط غلامرضا بهروان و دوستانش از جمله فريبرز محمودزاده نهايي شد با حمايت‌هاي مهدي تاج فصل پاياني خود را سپري مي‌كند و با برگزاري بازي‌هاي اين فصل تعداد تيم‌هاي حاضر در ليگ يك به 18 تيم كاهش مي‌يابد و از اين پس بازي‌ها هميشه با حضور اين تعداد تيم در يك گروه برگزار خواهد شد و اينجا جا دارد به اين دوستان در سازمان ليگ‌ برتر خسته نباشيد گفت كه جلوي ادامه يك تصميم اشتباه را گرفتند و سال‌‌هاست كه تلاش مي‌كنند وضعيت ليگ يك به گذشته برگردد. هر چند معتقديم ليگ يك بهتر است در يك گروه 16 تيمي برگزار شود.

با برگزاري بازي‌ها در يك گروه، 5/2 تيم از ليگ يك به ليگ ‌برتر صعود مي‌كنند و 5/2 تيم از ليگ ‌برتر به ليگ يك سقوط مي‌كنند. در اين صورت تيم‌هاي اول و دوم مستقيم به ليگ ‌برتر صعود مي‌كنند و تيم سوم هم براي صعود به ليگ ‌برتر با تيم چهاردهم ليگ ‌برتر مسابقه خواهد داد و عملاً پلي‌‌آف اول كه بين تيم‌هاي دوم دو گروه برگزار مي‌شد، حذف شده است. البته طرحي در دست اقدام است كه سه تيم مستقيم از ليگ يك به ليگ ‌برتر صعود كنند و سه تيم هم از ليگ ‌برتر به ليگ يك سقوط نمايند.

در پايان 5 تيم هم از ليگ يك به ليگ 2 سقوط و سه تيم از ليگ 2 به ليگ يك صعود مي‌كنند و اين روند تعداد تيم‌ها را براي فصل آتي به 18 تيم كاهش مي‌دهد و اين هدف نهايي سازمان ليگ‌ برتر است.

سازمان ليگ ‌برتر براي كم كردن فشار روي تيم‌هاي ليگ يكي اين فصل به آنها اجازه حضور در جام‌حذفي را نخواهد داد. تيم‌هاي دسته اولي اين فصل 38 بازي و فصل آينده با 18 تيمي شدن ليگ يك، 34 بازي انجام مي‌دهند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • حسین بچه ساغریسازان گفت:

    به امید خدا با هوش و ذکاوت افشین ناظمی حمایت تماشاگران متعصب و خاص فقط سپیدرودی میایم بالا.به فکر یه مربی دیگه نباشید.

  • میرزا کوچک .... گفت:

    لیگ به این چرتی تو جهان وجود نداره۰

  • عرفان داماشی گفت:

    آقای دیدار خواهشمندیم به گوش مالک باشگاه برسونید که آقا ما برای سپیدرود سهمیه لیگ یک میخوایم. برو بهمن رو بخر آقای مالک

  • عرفان داماشی گفت:

    آقا ما میخوایم یه گروه هواداری بزنیم( احتمالا تو تلگرام) برای اتحاد هواداران داماش و سپیدرود و نجات وضعیت وخیم فوتبال این شهر هر کس که میخواد، با یکی از این دو شماره تماس بگیره 09351443746 آقای اشکان غایبی ساسانی یا 09016545074 شماره خودم

  • پاس بزرگ همدان گفت:

    امسال پاس قهرمان بدبختا الکی دلتون خوش نکنید ههههههههههه