وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

امضای پیش نویس قراداد اسپانسری سپیدرود با موسسه اعتباری کوثر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هیات فوتبال گیلان پس از مذاکرات متعدد با موسسه اعتباری کوثر ، نسبت به عقد قرارداد تیم فوتبال سپیدرود رشت با این موسسه  همچون تیم های پرسپولیس ، استقلال و تراکتورسازی اقدام نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود و به نقل از سایت هیات فوتبال استان گیلان، ظهر امروز طی نشستی با حضور الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان و دو تن از مدیران ارشد موسسه اعتباری کوثر گیلان در هیات فوتبال قراردادی فی مابین امضا شد تا با افتتاح حساب هواداران پرشور این تیم ریشه دار و مردمی و استقبال از این مزیت ، کلیه هواداران با افتتاح حساب و دریافت کارت اعتباری با انجام عملیات و تراکنش مالی بدون پرداخت هیچ وجهی به سپیدرود رشت کمک مالی نمایند.

کارت هواداری این حساب  عضو شبکه شتاب بوده و هواداران این تیم  تنها با گشایش حساب هودارای همچون هواداران تیم های پرسپولیس تهران، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز می توانند به این تیم کمک کنند.

همه هواداران می توانند  با افتتاح یک حساب عادی در موسسه ، کارت بانکی خود را با لوگوی تیم مورد علاقه شان دریافت کنند و بلافاصله بعد از فعال شدن کارت‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند، این حساب یک حساب عادی بانکی است و هوادار کارت کوثر تمام قابلیت های سایر کارت ها را دارد.

تخفیف‌های ویژه از فروشگاه‌ها و موسسات طرف قرارداد طرح هواداری کوثر شامل افق کوروش، کفش ملی، رستوران‌های پدر خوب، اینترنت آسیاتک ، جیرینگ و همراه اول پس از فعال‌سازی کارت به هواداران محترم ارائه خواهد شد.

با افتتاح حساب هواداری در موسسه اعتباری کوثر ، هواداران علاوه بر بهره مندی از امتیازات و تخفیفات خاص از تیم محبوبشان نیز حمایت می کنند.

پیش نویس قرارداد با حضور قربانعلی الماسخاله، میرشهاب مومنی رییس و نایب رییس، علی نظر محمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود، علیرضا وهابی روابط عمومی هیات فوتبال گیلان و همچنین آقایان نوایی و عشقی نژاد دو تن از مدیران ارشد موسسه اعتباری کوثر گیلان به امضا رسید.

زمان و مکان مراسم رسمی این اقدام ارزشمند به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • گیله مرد علوی گفت:

    اینا همش مسخره بازیه این که نشد دوای درد.کارت هواداری و سامانه پیامکی وقتی باشگاه صاحب نداره عوایدش کجا میره.کی رغبت میکنه شرکت کنه؟یا برای باشگاه صاحب و خریدار پیدا کنید یا یه شماره حساب مستقیم علی نظر اعلام کنه که مردم کمک کنن.

  • فرهادسپیدرود گفت:

    گوشمون درازه یا بالای سرمون چیزی دیدید؟؟؟موسسه کوثر با این ترفند و با احتساب هواداران بیشماره سپیدرود در استان شرط افتتاح حساب رو گذاشته …خب تعداد زیاد افتتاح حساب یه برگ برنده واسه کوثر هستش این وسط چی گیره بازیکنها میاد؟؟؟؟مگه صدور کارت تخفیف برای هودارها واسه بازیکنهای ما آب و نون میشه؟؟؟

  • فریبرز سیاهکل گفت:

    آقای الماس خاله مردم انقدر ساده گیر اوردید از اول فصل ده ها خریدار رد کردید الان دارید نقش دیگر بازی می کنید موسسه کوثر میخواد سپرده خودش بالا ببره این دیگه قرارداد نمی خواد ما رو رنگ نکن

  • فریبرز سیاهکل گفت:

    خدایی دوران مدیریت الماس خاله چه برسر فوتبال گیلان امد داماش چه شد رهپویان ملوان همه نابود کرد الان سپید رود هم تا اینجا بالا امده غیرت بازیکنان و هوادارا است وگرنه نمره الماس خاله -۰- است