وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

امیدواری روز – سپیدرود باید برنده شود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیران سپیدرود همان‌طور که خودشان هم اذعان داشتند تنها به شرط حضور علی کریمی در این تیم حاضر به پذیرش مالکیت باشگاه شده‌اند؛ به عبارتی بیش از آنکه به دنبال بهره‌‌برداری فنی از کریمی باشند دنبال استفاده از نام و اعتبار او هستند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرورزشی، برای علی کریمی اما داستان فرق می‌کند. همان‌طور که او در ابتدای حضورش در این تیم گفته پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان برایش اهمیت دارد و این یعنی خیلی هم دنبال پول برای خودش نیست و احتمالاً مرزهای تازه‌ای از مربیگری را دنبال می‌کند.

کریمی در نفت تهران که ثبات و مدیریت مشخصی نداشت نه خوب کار کرد و نه بد و نمی‌توان آن را معیاری برای توانایی فنی او دانست. هر چند که سپیدرود هم اوضاع خیلی خوبی ندارد با این حال هر چه باشد از نفت تهران بهتر است و علی کریمی می‌خواهد عیار و میزان مربیگری‌‌اش را در این تیم نشان دهد.

تمام کسانی که بازی این هفته سرخ‌های رشتی مقابل گسترش فولاد تبریز را نظاره کردند می‌گویند کمترین حق سپیدرود یک امتیاز بوده است. به اذعان آنها سپیدرود در این بازی نمایشی متفاوت از گذشته را ارائه داده و اگر اسیر اشتباهات داوری و بدشانسی نمی‌شد می‌توانست برنده بازی هم باشد.

این البته نه برای سپیدرود امتیاز می‌شود و نه برای کریمی اعتبار. او حالا بیش از هر چیز نیاز به زمان دارد. او خوب می‌داند که سپیدرود نیاز به جادو ندارد بلکه با فرمول‌های مربیگری می‌تواند نتیجه بگیرد.

کریمی باید البته در دنیای مربیگری تا حدودی خود را از روزهای گذشته که در مورد هر مسئله‌ای اظهار نظر می‌کرد جدا و تمرکزش را معطوف به مسائل فنی کند. جادوگر با اسم و اعتباری که دارد می‌تواند وزنه‌ای سنگین برای هر تیمی باشد به شرطی که در بُعد فنی هم بتواند شایستگی‌هایش را نشان دهد.

سپیدرود خوب بازی کرد،؛ قبول! اما این کافی نیست و به خصوص با توجه به موقعیتی که در جدول دارد و هر لحظه به جمع فانوس به دستان نزدیک خواهد شد امتیاز بیش از هر چیزی نیاز سپیدرود است.

امیدواریم زمان رو آمدن تیم کریمی زیاد نباشد هر چند باید به او زمان هم بدهیم اما نه آن‌قدرکه دیگر دیر شود، حداقل برای طرفداران بی‌شمار سپیدرود!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.