وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

امین منوچهری: به خاطر مشکلات خانوادگی نمی توانستم در سپیدرود بمانم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – امین منوچهری با فسخ قرارداد خود با باشگاه سپیدرود رشت رسما از این تیم جدا شد تا کار خود را جای دیگر پیگیری کند.

امین منوچهری مهاجم با تجربه و بلند قد باشگاه سپیدرود با فسخ قرارداد خود با این باشگاه به طور رسمی از جمع رشتی ها جدا شد.

مهاجم سابق تیم های سایپا، استقلال و نفت تهران در ابتدای فصل با نظر خداداد عزیزی به سپیدرود پیوست اما طی نیم فصل حضور خود در این تیم پرطرفدار، دستاورد خاصی به دست نیاورد و حالا به صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کرده است.

منوچهری علت جدایی خود از باشگاه سپیدرود را مشکلات خانوادگی دانست و در ادامه برای آنها آرزوی موفقیت کرد. با جدایی این مهاجم از جمع رشتی ها یک جای خالی در لیست سپیدرود به دست آمد و علی کریمی مشکلی برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل نخواهد داشت.

به خصوص که آنها در چند پست با نقاط ضعفی رو به رو هستند و باید دید در نهایت چه تصمیمی اتخاذ می شود.

امین منوچهری در مورد جدایی اش از سپیدرود گفت: من در نهایت تصمیم به جدایی از تیم سپیدرود گرفتم، چون به دلیل یکسری از مشکلات خانوادگی نمی‌توانستم در این تیم بمانم و باید به تهران برمی‌گشتم.

وی در ادامه افزود: من از علی کریمی هم تشکر می‌کنم. باید زودتر از اینها به تهران بر می گشتم، اما با توجه به اینکه سپیدرود نمی توانست بازیکن جذب کند در این تیم ماندم. من منتظر بودم که پایان نیم فصل اول برسد تا دست سپیدرود هم برای جذب بازیکن باز شود.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره برنامه اش برای آینده تأکید کرد: فعلاً که منتظرم تا فصل نقل و انتقالات شروع شود و سعی می کنم برای نیم‌فصل دوم بهترین انتخاب را داشته باشم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.