وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

انتصاب سعید متقی طلب به عنوان مدیر تیم های پایه سپیدرود رشت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – از سوی افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، سعید متقی طلب به عنوان مدیر تیم های پایه باشگاه سپیدرود انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود، متقی طلب از پیشکسوتان خوشنام و از بازیکنان تکنیکی و نامدار باشگاه سپیدرود و تیم متخب گیلان در دهه ی شصت بوده که سابقه بازی های جذاب و زیبای او از یاد علاقه مندان باشگاه نمی رود.

متقی طلب سابقه سرمربیگری تیم های چوکای تالش، دخانیات رشت و سجاد فومن و مربیگری تیم سپیدرود و شهرداری فومن را در کارنامه دارد و پیش از این در دهه ی هفتاد در زمان مدیرعاملی آقای تطهیری و در سال های ۹۶ و ۹۷ عنوان مدیر تیم های پایه سپیدرود را برعهده داشت.

وی همچنین به عنوان سرمربی در رده های پایه فعالیت داشته و در در رده نوجوانان تیم های سپیدرود و پگاه و در رده جوانان و امید در تیم داماش فعالیت داشته است.

در شرح وظایف حکم مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت برای متقی طلب آمده است که از این پس تمامی مسئولیت تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) اعم از انتصابات مربیان، آموزش، اسپانسر و شرکت در مسابقات برعهده جنابعالی خواهد بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • گیله مرد گفت:

    برار ماه رمضان کی نوبو، دانم جاقالانه وضع زیاد خوب نیه! ولی او میز سر دست کم ایتا چایی خواستید بنید …

  • گیله مرد گفت:

    ا عکس آخری سر عکاس چیه واچوکسته بوشو عکس بیگیفت!؟ ا عکس ارتفاع خیلی زیاده!