وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اولین برد یاران فرشاد پیوس و صدرنشینی سپیدرود رشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود هفته دوم بازی های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گروه الف برگزار شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از طرفداری، سپیدرود رشت را می توان یکی از عجیب ترین نام ها در لیگ دسته دوم فوتبال ایران دانست.

گیلانی ها که سال ها به دنبال حضور تیم سپیدرود در بالاترین سطح فوتبال ایران بودند در نهایت نتوانستند بیش از دو فصل در لیگ برتر بمانند و پس از آن به لیگ دسته اول و دسته دوم سقوط کردند تا یک بار دیگر به سال های گذشته و حسرت حضور در لیگ های بالاتر فوتبال ایران بازگردند.

آنها حالا در بازی های لیگ دسته دوم فوتبال ایران به میدان می روند و پس از دو بازی توانستند به صدر جدول رده بندی برسند.

سپیدرودی ها پس از تساوی صفر بر صفر در دیدار برابر مس نوین کرمان، مقابل تیم نفت و گاز گچساران با دو گل به برتری رسیدند و حالا با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی گروه الف قرار گرفتند.

یکی دیگر از تیم های مدعی برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران در گروه الف تیم ویستا توربین است که فرشاد پیوس را روی نیمکت خود دارد.

آنها پس از تساوی یک بر یک در دیدار ابتدایی برابر علم و ادب تبریز، امروز در دومین بازی خود برابر شهرداری بندرعباس به میدان رفتند و توانستند با اولین گل به برتری برسند و به نوعی اولین پیروزی این تیم با فرشاد پیوس رقم بخورد.

به این ترتیب یاران پیوس نیز توانستند به چهارمین امتیاز خود برسند و با تفاضل گل بدتر در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

در گروه الف این بازی ها تاکنون سه تیم سپیدرود رشت، شهرداری همدان و ویستا توربین سه تیمی هستند که با چهار امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستادند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.