وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اولین میزبانی تاریخ سپیدرود:‌ سیاه و سپید!

آی‌اسپورت

این همان ورزشگاهی است که فصل رویایی قرمزها در آن رقم خورده و صعود تاریخی تیم روی چمن مصنوعی‌اش جشن گرفته شده است. هواداران سپیدرود، بخشی از جذابیت‌های لیگ هفدهم خواهند بود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – یک هفته بعد از شروع فصل جدید در زمین نفت تهران، اولین میزبانی سپیدرود در تاریخ لیگ برتر در رشت رقم خواهد خورد.

سپیدرود اولین مسابقه خانگی‌ لیگ هفدهم را در مقابل سیاه‌جامگان مشهد برگزار می‌کند. این مسابقه، نبرد تیم‌هایی خواهد بود که یک فصل معجزه‌آسا را پشت سر گذاشته‌اند.

تیم اکبر میثاقیان به شکلی باورنکردنی در لیگ ماندگار شده و تیم نظرمحمدی در روایتی باورنکردنی‌تر، فرصت حضور در سطح اول فوتبال ایران را به دست آورده است.

سپیدرود، پرتماشاگرترین باشگاه فصل گذشته لیگ برتر بود و طبیعتا برآورده‌شدن آرزوی قدیمی صعود سپیدرود، افنجار بیشتری را روی سکوهای هواداران این تیم به وجود خواهد آورد. هنوز کاملا مشخص نیست که دیدارهای این تیم در کدام ورزشگاه برگزار خواهند شد.

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه تصمیم دارند بازی‌های خانگی سپیدرود را به چمن طبیعی سردار جنگل بکشانند اما رشتی‌ها ترجیح می‌دهند در قلب شهر و در ورزشگاه عضدی به تشویق تیم موردعلاقه بپردازند.

این همان ورزشگاهی است که فصل رویایی قرمزها در آن رقم خورده و صعود تاریخی تیم روی چمن مصنوعی‌اش جشن گرفته شده است. هواداران سپیدرود، بخشی از جذابیت‌های لیگ هفدهم خواهند بود.

جماعتی که سال‌ها برای چنین لحظه‌ای صبر کرده‌اند و حالا تصمیم دارند از ثانیه به ثانیه این تجربه هیجان‌انگیز لذت ببرند.

آن‌ها اولین بار در بازی با سیاه‌جامگان معنای میزبانی سپیدرود در لیگ برتر را درک خواهند کرد اما برای ادامه‌دادن به عادت فصل گذشته، یک هفته قبل از بازی با تیم میثاقیان، برای حمایت تیم‌شان در بازی افتتاحیه با نفت به تهران سفر می‌کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.