وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

«ایران» در سوگ دیار کریمان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودإِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ؛«کرمان» دیار کریمان به خون نشست تا «ایران» سوگوار شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دستان پلید دشمنانی که ایران را ناآرام، سوگوار و مصیبت‌زده می‌خواهند بار دیگر بزدلانه دست به ترور زن و مرد و کودک بی‌گناه زدند، جنایتی است که قلب هر انسان آزاده‌ای در هر جای جهان آزرده را می‌کند.

ریختن خون بی‌گناهانی که در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار خوشنام قاسم سلیمانی یکی از قهرمانان بزرگ ضد خشونت و ترور گرد هم آمده بودند، رفتاری جنایتکارانه است که بار دیگر مظلومیت مردم صلح‌طلب ایران را مقابل ظالمان و سنگدلان آشکار و نقاب‌دار نشان می‌دهد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در آستانه جام ملت‌های قطر ۲۰۲۳ و در حالیکه ملی‌پوشان خود را برای خلق حماسه آماده می‌کنند مانند سایر مردم به سوگ نشست. این غم عمیق، این زخم جانکاه را تحمل کردن، سخت برای ما دشوار است.

خانواده فوتبال خود را در این مصیبت بزرگ کنار همه رنج دیدگان می‌داند و ضمن عرض تسلیت به بازماندگان، برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستار است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.