وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایران ورزشی/ شاهکار سپیدرود در بابل: نظرمحمدی مچ دست‌نشان را هم خواباند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – نظرمحمدی در بابل شاهکاری را به نام خود ثبت کرد. تیم او در اوج بحران‌های مالی است اما نظرمحمدی توانسته هم در مسائل فنی موفق باشد و هم تیمش را مدیریت کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ایران ورزشی آنلاین، از بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول، سپیدرود رشت در بابل به دیدار تیم خونه به خونه رفت و موفق شد با گل دقیقه ۷۷ پویا نزهتی ۳ امتیاز فوق‌العاده را به رشت ببرد. اکنون سپیدرود با ۳۹ امتیاز پس از ملوان بندرانزلی در رده دوم قرار گرفته و خونه به خونه بابل نیز ۳۲ امتیازی باقی ماند تا در رده هشتم باشد.

سپیدرود در بازی دور رفت نیز با نتیجه ۳-۱ خونه به خونه را در رشت شکست داده بود. چمن ورزشگاه بابل شرایط بسیار نامناسبی داشت و بازی در زمینی گل‌آلود و بی‌کیفیت برگزار شد. کیفیت نازل چمن بازی را به سمت خشونت برد و علی نظرمحمدی که به خشونت بازیکنان خونه به خونه در صحنه‌هایی از بازی اعتراض داشت، توسط داور اخراج شد. داور بازی البته نادر دست نشان را نیز در آخرین دقایق بازی اخراج کرد.

سپیدرود با این پیروزی بزرگ در بابل نشان داد که استحقاق صعود به لیگ برتر را دارد و اگر مشکلات اقتصادی این باشگاه پرهوادار حل شود، راه صعود برایش آسان‌تر خواهد شد. عجیب است که سپیدرود به اوج برگشته و نتایج فوق‌العاده‌ای را گرفته اما مسولان استانی در گیلان همچنان دست روی دست گذاشته‌اند و مشکلات مالی سپیدرود را حل نمی‌کنند.

خونه به خونه که مقابل سپیدرود در بابل شکست خورد شاید حدود ۲۰ میلیارد در این فصل هزینه کرده باشد و در این بازی می‌خواست با حضور نادر دست نشان خود را به کورس نزدیک کند اما این سپیدرود بود که کار خونه به خونه را تمام کرد. سپیدرود همیشه گرفتار چند صد میلیون پول بوده و نتایج عالی و تحسین‌برانگیری را گرفته است.

علی نظرمحمدی در بابل شاهکاری را به نام خود ثبت کرد. تیم او در اوج بحران‌های مالی است اما نظرمحمدی توانسته هم در مسائل فنی موفق باشد و هم تیمش را مدیریت کند و حتی با خرج کردن از اعتبار شخصی‌اش حدود نیم میلیارد تومان پول برای سپیدرود جذب کرده و به بازیکنان پرداخت کرده است.

سپیدرود با این پیروزی دوباره نشان داد که در رقابت صعود کم نمی‌آورد. آیا کسی در گیلان به داد این تیم می‌رسد یا مسئولان همچنان تماشاگر اوج‌گیری سپیدرود خواهند بود؟

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دوازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • سجاد گفت:

    تروخدا فقط نگاه کنین
    مازیار چطور خودش جلو توپ انداخت
    احسنت بر غیور مردان رشت مخصوصا اقا پویا و سید عزیز
    این برد شیرین تموم شد
    بازی با جم ۶ امتیازی هست
    هم برای صدرنشینی
    هم روند بردهای خودمون تو جهنم عضدی
    درسته هوا سرد و برفی هست
    اما باید حضور حداکثری داشته باشیم
    سپیدرود قهرمان ایران

  • رامین ( بوشهر) گفت:

    متاسفم برای مسئولین البته شک دارم مال خاک گیلان باشند حداقل فکر اینو نمیکنن که تیم بره لیگ برتر پولشون چند برابر میشه از نظر اقتصادی هم عقب افتاده اند .