وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایران ورزشی: صدرنشین لیگ یک به صدر برگشت / صدای نفس‌های سپیدرود می‌آید

ایران ورزشی آنلاین

سپیدرود به این آسانی‌ها صدر جدول را از دست نمی‌دهد. رشتی‌ها باز هم بردند و دوباره به جایگاه‌شان در صدر جدول برگشتند. برای سپیدرود راه چندانی تا لیگ برتر باقی نمانده اگرچه همچنان راه دشوار است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود ۲ (سهیل حق‌شناس -پنالتی- دقایق ۱۷ و ۵۳)

استقلال اهواز یک (احمد الجبوری دقیقه ۹)

هفته ۲۵ لیگ یک / سه شنبه سوم اسفند ماه

ساعت ۱۵:۰۰ / ورزشگاه دکتر عضدی رشت

هوا: ابری – تماشاگر: محرومیت به حکم کمیته انضباطی

نتیجه بازی رفت: استقلال ۰ – ۱ سپیدرود

داور: وحید صالحی / کمک داوران: محمدعلی پورمتقی و محمدرضا فتحی

ترکیب سپیدرود رشت:

محمد حسینی، میثم تهیدست، محمدرضا الماسخاله، هادی موسوی، امیر تیزرو (از دقیقه ۶۲ احسان عبدی)، محمد میری (از دقیقه ۶۹ محمد رستمی)، میثم فردوسی، سهیل حق شناس، عماد مودب پور (از دقیقه ۴۶ شایان مصلح)، حسین کعبی، پویا نزهتی

سرمربی: علی نظر محمدی

ترکیب استقلال اهواز:

سجاد مسعودی، معین راشدی، مهدی اسلامی، مصطفی کیانی، سامی بنی خالد (از دقیقه ۶۰ جابر یوسفی)، پدرام اردلانی، ستار دراجی، مصیب جمعه زاده، رحیم آلبوغبیش (از دقیقه ۸۱ حمید جرفی)، احمد الجبوری، هادی دغاغله (از دقیقه ۶۵ علی رضا کاکه)

سرمربی: حمیدرضا علی بابایی

سپیدرود در ورزشگاه بدون تماشاگر که به شدت جایشان در عضدی خالی بود، بازی می‌کرد تا به صدر جدول برگردد. اما در دقیقه ۹ احمد اجبوری از غفلت مدافعان سپیدرود استفاده کرد و گل نخست را به ثمر رساند. فشار سپیدرودی ها خیلی زود جواب داد تا در بیست دقیقه نخست شاهد به ثمر رساندن دو گل از سوی دو تیم باشیم.

در دقیقه ۳۱ مهمترین اتفاق پس از گل، روی فرار پویا نزهتی و شوت سرکش او بدست آمد که توپ به تیرک عموی اصابت کرد و ضربه ی برگشتی پس از برخورد به سر سهیل حق شناس به بیرون رفت. در دقایق ۳۳ و ۳۴ دو موقعیت خوب دیگر برای سپیدرود بر روی دو سانتر و ضربه سر پویا نزهتی و سهیل حق شناس از دست رفت. در نهایت نیمه نخست علی رغم حملات سرخ پوشان و موقعیت هایی که داشتند با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سپیدرود نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد تا بتواند از حملات پرشمارش بهتر نتیجه بگیرد. پس از گل دوم سپیدرود پاس در عمق الماسخاله و نفوذ حسین کعبی داخل محوطه جریمه با خطای مدافع استقلال برای بار سوم پنالتی از سوی داور اعلام شد که سومین ضربه پنالتی سهیل این بار به تیرک عموی دروازه اصابت کرد.

دقیقه ۷۰ سرخ پوشان می توانستند توسط سهیل سه گله شوند که تعلل حق شناس داخل محوطه شش قدم این فرصت را از خودش و سپیدرود گرفت. شوت میثم فردوسی دقیقه ۷۵ با فاصله اندک راهی اوت شد. دقیقه ۸۶ بازهم سهیل حق شناس می توانست شمار گل های خود را افزایش دهد اما بازهم فرصت از کف رفت. در نهایت علی رغم موقعیت های پرشمار سپیدرود در ورزشگاه بدون تماشاگر رشت، سرخ پوشان توانستند تا با اقتدار در صدر جای بگیرند و بیشتر از همیشه به صعود نزدیک شوند.

شرح گل‌ها:

سپیدرود ۰-۱ استقلال: یک توپ پشت دفاع سپیدرود کافی بود تا ماجم تند و تیزی به نام جبوری از پشت مدافعان جا مانده سپیدرود بگریزد و با یک ضربه نوک پا توپ را از بالای سر دروازه بان سپیدرود وارد دروازه کند.

سپیدرود ۱-۱ استقلال: فشار حملات سپیدرود خیلی زود جواب داد تا خطای هند مدافعان استقلال را داور پنالتی تشخیص دهد تا کاپیتان سهیل توپ را در جهت عکس مسعودی وارد دروازه استقلال نماید.

سپیدرود ۲-۱ استقلال: فرار شایان تازه به میدان آمده داخل رمین استقلال و سرنگون شدنش داخل محوطه جریمه موجب شد تا داور دومین پنالتی را برای سپیدرود اعلام نماید و سهیل پنالتی دوم خود را نیز وارد دروازه مهمان کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • سیامک گفت:

    بایلام اقا جان تمامی سایتهای ورزشی تعداد گل سهیل اشتباه می نویسند خواهشن تذکر لازم را بدهید

  • لشت نشا گفت:

    کد های معتبر سامانه حمایتی ۳۰۹۰۱۳

    برای افزایش امتیاز حمایتی:

    حمایتی روزانه دویست تومانی و ۲۰۰ امتیازی: ۲
    حمایتی روزانه پانصد تومانی و ۵۰۰ امتیازی: ۵

    حمایت یکبار ۲۰۰۰ تومان، ۲۰۰۰ امتیازی: عدد ۲۲
    حمایت یکبار ۵۰۰۰ تومان، ۵۰۰۰ امتیازی: عدد ۵۵

    ارسال کنید.

  • فرهاد گفت:

    درود
    آقای لشت نشایی، برای اینکه حمایت از ۲۰۰ تومان به ۵۰۰ در روز افزایش دهیم باید ابتدا حمایت ۲۰۰ تومانی را قطع کنیم بعد مجددا” ۵۰۰ تومانی را برقرار کنیم. من آن عددی که باید حمایت ۲۰۰ تومانی قطع گردد را می خواهم که بتوانم مجددا” عدد ۵ را برای حمایت ۵۰۰ تومانی بفرستم

  • سامان اباييي گفت:

    در این بازی داور و کمک داور، هرکدام در یک صحنه اشتباه داشتند، داور در اعلام پنالتی اول برای تیم سپیدرود رشت و کمک داور به علت گرفتن آفساید اشتباه به ضرر تیم استقلال اهوازدر دقیقه ۷۶ دچار اشتباه در تصمیم گیری شدند. اما باید مراتب تشکر و قدردانی خود را از مسئولان محترم ، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز ابراز نماییم زیرا آنها با آرامش و رفتار مسئولانه کمک قابل توجهی نسبت به تیم داوری بعمل آورده که این رفتار می تواند الگوی مناسبی تلقی گردد.

  • سپیدرود گفت:

    آبای داری میسوزی ؟
    بسوز آبای

  • پدرام گفت:

    ابای کارش به جایی رسیده که از کیسه اهواز تقدیر میکنه خخخخ