وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایران ورزشی/ کار عاقلانه رشتی ها: سپیدرود نترسید اما کنار کشید

ایران ورزشی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدروددر هفته چهارم لیگ یک، فجرسپاسی شیراز توانست ملوان بندرانزلی را با ۴ گل شکست دهد. این مسأله باعث تعجب خیلی ها شد اما با وضعیتی که ملوان داشت، این نتیجه اصلاً عجیب نبود.

به هر حال بعد از این باخت سنگین، حالا از گیلان خبر می رسد سپیدرود رشت که در جام حذفی به فجرسپاسی شیراز خورده، از این رقابت‌ها انصراف داده. با این خبر، خیلی‌ها فکر کردند شاید سپیدرود به خاطر نتیجه ملوان، از فجرسپاسی ترسیده اما واقعیت متفاوت است. به نظر می رسد سپیدرود تصمیم درستی گرفته که از این مسابقات انصراف داده.

اولاً اینکه تیم‌های دسته یکی معمولاً خیلی زود حذف می‌شوند و دوماً هم اگر در نظر بگیریم تیمی مثل داماش گیلانیان، حتی اگر به فینال هم برسد در نهایت با باخت در فینال و نایب قهرمان شدن، به چیزی نخواهد رسید.

بر این اساس، سپیدرود انصراف داد تا هم تمرکزش روی مسابقات لیگ یک را بیشتر کند و هم اینکه از هزینه‌های رفت و آمدش به شهرهای مختلف بکاهد. بر این اساس، با انصراف سپیدرود از رقابت‌های جام حذفی، فجرسپاسی به راحتی به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

با اعلام مدیر رسانه تیم: سپیدرود از جام حذفی کنار کشید

با اعلام مدیر رسانه سپیدرود این تیم از جام حذفی کنار رفت و برابر حریف خود بازی نمی‌کند.

به گزارش ورزش‌ سه، تیم سپیدرود رشت از دور مسابقات جام حذفی کنار کشید. پیش از این با قرعه کشی انجام شده قرار بر این بود که شاگردان علی نظر محمدی در شیراز برابر فجر سپاسی قرار بگیرند که حالا با کنار کشیدن از دور مسابقات نماینده فارس مستقیم به دور بعد صعود می‌کند.

رادنی دیدار، مدیر رسانه سپیدرود با تایید این خبر به ورزش سه گفت: دلیل اصلی کناره گیری تیم فوتبال سپیدرود رشت از رقابت های جام حذفی نیز، نزدیک بودن زمان بازی ها در لیگ دسته اول است و این تیم فرصت ریکاوری و آمادگی برای حضور در مسابقات جام حذفی را ندارد.

وی در ادامه گفت: همچنین از ابتدای فصل نیز مدیرعامل اسبق و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت برنامه ای را برای حضور در جام حذفی ترسیم نکرده بود و تمام هدف گذاری این باشگاه، حضور در رقابت های لیگ دسته اول است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است