وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ اسامی داوران دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و کیمیا فرآیند اعلام شد

رشت – ایرنا – اسامی داوران دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران اعلام شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در این خصوص گفت : از سوی فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم کشور اعلام شد که بر این اساس ، سعاد وفاپیشه به عنوان داور دیدار تیم های سپیدرود رشت و کیمیا فرآیند تهران معرفی شد.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همچنین احمد کاظم لو و محمود گوهری نژاد به عنوان کمک داور سعاد وفاپیشه را در این دیدار همراهی خواهند کرد ، مرتضی عامری نیز به عنوان داور چهارم در این مسابقه انجام وظیفه می کند و تقوی نیز به عنوان ناظر داوری دیدار تیم های سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران حضور خواهد یافت.

وی اظهار کرد : تیم های فوتبال سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران عصر فردا (دوشنبه) در هفته سوم از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دو کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

وی ادامه داد : با توجه به این امر ، امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند در دیدار برابر کیمیافرآیند تهران با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به برتری برسد تا آخرین بازی سال جاری را با پیروزی به اتمام برساند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله نهایی این رقابت ها در گروه دوم با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران ، کارا شیراز ، کیمیافرآیند تهران ، بادران تهران و شهرداری بندرعباس هم گروه است.

مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله مقدماتی این رقابت ها در گروه چهارم این مسابقات قرار داشت و سرانجام با کسب 33 امتیاز پس از تیم شاهین بوشهر 35 امتیازی، در مکان دوم جدول گروه خود قرار گرفت و به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است