وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ اعلام اسامی داوران دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد

رشت – ایرنا – از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ، اسامی داوران دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد در رقابتهای لیگ دسته اول کشور اعلام شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه گفت : تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد در هفته سوم از فصل جای رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور (جام آزادگان) به مصاف هم می روند.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، سعاد وفاپیشه از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ، به عنوان داور دیدار تیمهای سپیدرود و خیبر خرم آباد انتخاب شد.

وی اظهار کرد : همچنین ایوب غلامزاده و مهرداد نجفی به عنوان کمک داور ، سعاد وفاپیشه را در این دیدار همراهی خواهند کرد ، ناصر جنگی به عنوان داور چهارم و صادق نوری نیز به عنوان ناظر داوری ، در این مسابقه حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد : دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد در هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور ، جمعه هفته جاری 29 مردادماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود و تیم سپیدورد در این دیدار میزبان است.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار برابر خیبر خرم آباد به برتری برسد تا سومین پیروزی متوالی خود را در این دوره از رقابتها کسب کند.

رادنی دیدار خاطرنشان کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو دیدار قبلی خود به ترتیب برابر تیمهای فوتبال بادران تهران و فجر سپاسی شیراز به برتری دست یافته و با کسب شش امتیاز جزء تیم های صدرنشین است.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • حمید گفت:

    این هفته ما با خیبر بازی داریم نه ملوان. و سه امتیاز این بازی بسیار ارزشمند هست پس دوستان تلاش نکنند که ذهن بازیکنان را منحرف کنند. ملوان بی خیال شید تمام توجه و تمرکز برای بازی بسیار حساس مقابل خیبر. لطفا” افکار ساده لوحانه را کنار بزارید دوستان

  • ميلاد هوادار خونيين سپيد رود گفت:

    افرين كاملا درسته اقا حميد رأست ميگه فعلا فكر تمام بازيكنان بايد روي بازي خَيْبَر باشه ملوان وا بديد