وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ اکبریان بازی حساس سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل را قضاوت می کند

رشت – ایرنا – محمدرضا اکبریان بازی حساس تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل را قضاوت می کند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه گفت : از سوی فدراسیون فوتبال ، اسامی داوران هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول اعلام شد که براین اساس ، محمدرضا اکبریان داور لیگ برتری کشور ، عهده دار قضاوت دیدار حساس تیمهای فوتبال سپیدورد رشت و خونه به خونه بابل شد.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همچنین بابک داوری و یعقوب مجتبی به عنوان کمک داور ، محمدرضا اکبریان را در این دیدار همراهی خواهند کرد ، مجید پورعلی به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی نیز به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور خواهند یافت.

وی اظهار کرد : تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل در هفته پنجم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، عصر روز جمعه هفته جاری 12 شهریورماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.

وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفداران خود بتواند تیم قدرتمند خونه به خونه بابل را در رشت شکست دهد تا با کسب سه امتیاز این مسابقه ، به جمع تیمهای صدر جدولی بپیوندد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : تا پایان هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم خونه به خونه بابل با کسب هشت امتیاز در مکان سوم و تیم سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • حمیدرضا گفت:

    سلام بازی پخش میشه؟

  • omid گفت:

    این همونیه که داماش رو جلو ذوب انداخت دسته یک

  • گیله مرد گفت:

    تنها ا ناجه دارم کی سپیدرود و ملوان بایید بوجور.
    (فقط گیلکی بنویسید تا غیر گیلکها نتونن بیان اینجا بین ما اختلاف بندازن)

  • omid گفت:

    دمت گرم گیله مرد زنده باد ملوان و سپیدرود حرف این داماشیا رو گوش نکنید به داوران حرفی بزنید که بی تماشاگر میکننتونا از خدا میخوان مثل اونا اوت بشین به امید برد ملوان. و سپیدرود

  • سیامک از رشت گفت:

    چرا اطلاع رسانی پخش بازی امروز را نمیکنی به امید پیروزی سپیدرود خروشان

  • رضا گفت:

    یعنی تمامی داوران تیمهای رشتی مرن لج ایسن. خوب خودتان از رشت داور بورید بازیهای سپیدرودوداماشرن بنید زمین بابا کمتر باخت گردن داوران تودید خو داوری ایران که لجن ایسو اشتباه زیاد ایسو ده نه اتو که از لیگ برتر روانا کونو دسته یک واز دسنه یک روانا بکودن دسته دو ایا از ملوان بیشتر ضرر بکوده دارن که تمام کارشناسان نود همه بگوفتن ملوان از داوری بکفت بزیر بشو لیک یک خلاصه همه تیمان به یه نوعی از داوری ضربه بخوردن ولی بازی ملوان سپیدرود داوری بیشتر به نف سپیدرود بو تا ملوان پنالتی تکرار باید بوبوستبو که ان کارا نکود وایتم ان پنالتی صددرصد نگیفت بس نگید به ضرر سپیدرود سوت بزه داره

  • نعیمی گفت:

    بسیاری از اتفاقات فوتبال از جمله قضاوت داواران را نمی شود مستند کرد. نمی توانید اثبات کنید که قضاوت داور ناشی از واقعیت درون زمین ٰ، احاطه داورو ضعف داور است یا این که این ضعف های داوری یک پشت پرده ای هم دارد. آیا لابی ها با داور تاثیر دارد ؟ ایا فضای ورزشگاه تاثیردارد؟ ایا پذیرایی ویِژه میزبان از داور تاثیر دارد ؟ ایا کینه داور نسبت به یک شهر یک تیم یک مربی یک فرد تاثیردارد؟ ایا غرور کاذب یک داور در قضاوتش تاثیر دارد ؟ و … همه این ها ممکن است باشد و یا نباشد اما بگذارید خودمان داور نباشیم و فقط داوران را به وجدانش وا سپاریم و بگوییم داور عزیز ممکن است کسی نبیند که چه می کنید اما بدانید دوربین خداوند همه جا باز است و می بیند که چه می کنیم ؟ نیازی نیست بگوییم ایمان دارید یا ندارید چون امر شخصی است اما بدانید حق الناس است وقتی تیمی متضرر می شود انبوهی از آه و نفرین و دشنام و سب و لعنت به سویتان روانه می شود . حتی ار به قیامت اعتقاد نداشته باشند باید بدانند که تاوان ظلم را ظالم همین دنیا و در پیش همین مردم می دهد . پس خواهیم گفت داور عزیز وجدانت را به عاریت ندهید و نفرین مردم را به جان نخرید .

  • احسانی گفت:

    اگرچه بازی انزلی پایان یافته اما غصه پر قصه این بازی در یاد و خاطره مردم رشت باقی است . این که گفته می شود داور چند روز زودتر با خانواده مشرف شود و در بهترین مکان و با بهترین پذیرایی و این که ناظر بازی به گواهی حتی دوستان فدراسیون چهره شناخته شده ای است می شود ناظر این بازی این که غیاثی و درودگر در انزلی باشند و این که تحلیل این باشد که اگر ملوان ببازد شیرازه ملوان پاشیده می شود و مایلی کهن باید برود و … یعنی مردنم راضی نمی شوند اراده ای یک بازی را مدیریت کند . نه اخلاق نه دین نه انسانیت نه منطق حرفه ای فوتبال اجازه نمی دهد که این گونه به یک تیم ظلم شود . به کسی اهانت نمی کنم اما باید فدراسیون فوتبال نه برای مردم بلکه برای خودش شفاف سازی کن که واقعا فساد در فوتبال وجود دارد یا خیر؟

  • حمیدی گفت:

    دیروز بازی تیم ملی ایران را با قطر دیدید و دیدیدیم . داوری اعصاب هواداران و کی روش را به ریخته بود . صحنه های عصبانیت کی روش واقعا عجیب بود . حال آقای نظرمحمدی به داور اعتراض کرده چرا ناحق می کنی و می گویند او عامل باخت سپیدرود بوده و نباید اخراج می شد . این هم از آن قضاوت هایی است که پایه ندارد یعنی ما بعضی اوقات حرفه ای کسانی را بلغور می کنیم که دوست دارند ما آن گونه که آنان می گویند حرف بزنیم . یعنی یکی جریان سازی می کند و ما هم بدنبالش . حق نظرمحمدی است که از تیمش دفاع کند چون مسئول است و اگر نکند بی مسئولیت است. این که نباید اعتراض می کرد حرف بیخودی است و این که نباید در ان زمان اعتراض می کرد می شود گفت منطقی است و می توانست در شرایط بهتری اعتراض بکند . وقتی مربی می فهمد داور در کمین است باید احتیاط بکند و …