وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ بازماندن سپیدرود از صعود

خبرگزاری ایرنا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – نمایندگان فوتبال گیلان طی هفته گذشته نتوانستند در لیگ های مختلف کشور نتایج خوبی کسب کنند چنانکه در بازی های انجام شده تیم های ملوان و داماش متحمل شکست شدند و تیم سپیدرود نیز از صعود به لیگ دسته یک کشور بازماند.

بازماندن سپیدرود از صعود به لیگ دسته یک

رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور نیز با انجام هفته بیست و سوم پیگیری شد که تیم سپیدرود در یک بازی خارج از خانه برابر حریفش به نتیجه مساوی دست یافت و چوکا تالش نیز در بازی خانگی خود مقابل حریفش به برتری رسید تا این تیم تنها نماینده پیروز گیلان طی هفته جاری باشد.

سپیدرودی ها که هفته گذشته در یک بازی خانگی مغلوب حریف خود شده و شانس صعود به لیگ دسته یک را از دست داده بودند، در هفته بیست و سوم نیز مقابل تیم قدرتمند بهمن تهران به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

با توجه به اینکه سپیدرودی‌ها در ۲ بازی اخیر خود فقط یک امتیاز کسب کردند، فاصله این تیم با تیمهای اول و دوم جدول افزایش یافت و با توجه به اینکه فقط سه هفته به پایان این مسابقات باقی مانده، این نماینده گیلان هیچ شانسی برای صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور ندارد.

با توجه به اینکه سپیدرودی‌ها در ۲ بازی اخیر خود فقط یک امتیاز کسب کردند، فاصله این تیم با تیمهای اول و دوم جدول افزایش یافت و با توجه به اینکه فقط سه هفته به پایان این مسابقات باقی مانده، این نماینده گیلان هیچ شانسی را برای صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور ندارد

همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور نیز در هفته بیست و سوم این مسابقات در یک بازی خانگی مقابل تیم پاس همدان قرار گرفت که در نهایت توانست حریفش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

چوکایی ها با این پیروزی خانگی خود به رتبه پنجم جدول رده‌بندی صعود کردند اما این تیم نیز همانند سپیدرود رشت شانسی برای صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور ندارد و این ۲ نماینده گیلان حداقل یک فصل دیگر باید در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور یابند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیمهای نخست هر گروه به همراه برنده تیمهای دوم به مسابقات لیگ دسته یک کشور صعود می‌کنند.

با توجه به نتایج کسب شده توسط نمایندگان گیلان در لیگ‌های مختلف، هفته ناموفقی برای فوتبال استان گیلان رقم زده شد و فقط تیم فوتبال چوکا تالش آن هم در رقابت های لیگ دسته دوم کشور توانست طعم شیرین پیروزی را بچشد و سایر نمایندگان گیلان مقابل حریفان خود متوقف شدند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.