وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت محروم شد

رشت – ایرنا – یک بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت محروم شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود –مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه گفت : کمیته انضباطی رای دیدار تیم های سپید رود رشت و آلومینیوم اراک از سری رقابت های لیگ دسته اول را صادر کرد که طی آن یک بازیکن سپیدرود محروم شد.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقه تیم های سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک روز 27 شهریورماه در رشت برگزار شده بود که محمدرضا الماسخاله بازیکن تیم سپیدرود رشت به دلیل تخلفاتی مبنی بر رفتار خشن با بازیکن تیم حریف ، با یک جلسه محرومیت روبرو شد.

وی اظهار کرد: طبق رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، محمدرضا الماسخاله طبق ماده 64 آیین نامه انضباطی، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی ادامه داد: همچنین نادر هوشیار، بازیکن تیم آلومینیوم اراک به دلیل رفتار غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل به توبیخ کتبی و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی بیان کرد: طبق رای کمیته انضباطی ، حسین کعبی دیگر بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رادنی دیدار اضافه کرد: داود مهابادی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک نیز به دلیل نقض مقررات و ورود به زمین بازی طبق بند دو ماده67 ، با تذکر کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است