وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ بازی زیبا و به دور از حاشیه در دربی مدنظر هیات فوتبال گیلان است

رشت – ایرنا – مسئولان هیات فوتبال استان گیلان انجام یک بازی زیبا و به دور از حاشیه را ، در دربی گیلان انتظار دارند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی عصر جمعه هفته جاری پنجم شهریورماه در هفته چهارم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاهای کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

براین اساس مسئولان هیات فوتبال استان گیلان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ، انتظار دارند که این مسابقه بدور از هرگونه حاشیه برگزار شود و تماشاگران دو تیم نیز نظاره گر یک بازی زیبا باشند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص دیدار تیمهای ملوان انزلی و سپیدرود رشت گفت : این دیدار نیز همانند مسابقات دیگر است که به تیم برنده ، سه امتیاز می دهند و از این بابت فرقی با سایر رقابتها ندارد.

قربانعلی الماسخاله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اما چون این مسابقه دربی گیلان است ، طرفداران دو تیم حساسیتهای خاص خود را دارند و انتظار دارند که تیم مورد علاقه خود را برنده ببینند اما به طور حتم تمامی تماشاگران دوستدار به نمایش گذاشتن بازی زیبا از تیم محبوب خود هستند.

وی بیان کرد : تیمهای فوتبال ملوان انزلی و سپیدرود رشت دو تیم قدیمی و ریشه دار با تماشاگران زیادی هستند که این تماشاگران باید روز جمعه روی سکوهای ورزشگاه تختی انزلی ، فهم ، شعور و اصالت گیلان را در عرصه فوتبال به نمایش بگذارند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان ادامه داد : طرفداران و تماشاگران ملوان انزلی و سپیدرود رشت باید نشان دهند که هیچ اختلافی بین رشت و بندرانزلی نیست و همین گونه نیز است چون ما هیچ اختلافی را بین این دو شهر و طرفداران آن نمی بینیم و انتظارم نیز این است که روز جمعه شاهد یک بازی زیبا و بدور از حاشیه باشیم و بازی خوبی را نیز پیش بینی می کنیم.

الماسخاله اضافه کرد: البته داوران دیدار تیمهای ملوان و سپیدرود نیز باید بگونه ای قضاوت کنند که باعث حاشیه نشوند و یک قضاوت بدور از حاشیه داشته باشند.

وی افزود : البته شعور تماشاگران ما نیز بالاست و به طور حتم تماشاگران دو تیم با تشویق تیم مورد علاقه خود ، خواهان ارائه یک بازی زیبا هستند تا از تماشای آن لذت ببرند.

نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : فوتبال گیلان از دیرباز با نام ملوان و سپیدرود شناخته شده است و به خصوص ملوان که در سطح اول فوتبال کشور قرار داشته ، همیشه نماینده ای شایسته برای گیلان بوده و خواهد بود.

میرشهاب مومنی افزود : همچنین تیمهای فوتبال ملوان انزلی و سپیدرود رشت دو تیم ریشه دار و پرطرفدار هستند به طوری که همیشه طرفداران این دو تیم به عنوان یار دوازدهم آنان بودند و انتظار می رود که در دربی گیلان نیز تماشاگران یار دوازدهم تیم خود باشند.

وی اظهار کرد : البته از دیرباز مصاف این دو تیم یادآور خاطرات خوش بوده چون بزرگان فوتبال استان گیلان و کشور در این دربی ها حضور داشتند و امیداوریم که رفتار ما در روز جمعه و در دیدار تمیهای ملوان و سپیدرود ، یادآور آن بزرگی ها باشد.

وی ادامه داد: همه ما چه ملوانی ، سپیدوردی و یا طرفداران داماش ، با هم دوست ، رفیق و همسفر هستیم و باید حرمت یکدیگر را حفظ کنیم و با توجه به وضعیتی که هم اکنون در مدیریت ، کادرفنی و بازیکنان دو تیم ملوان و سپیدرود مشهود است ، انتظار می رود که بازی روز جمعه بدون هیچگونه حاشیه ای انجام شود و بزرگی فوتبال استان گیلان را نشان دهیم.

نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : بزرگترین هدف ما نیز این است که روز جمعه ، اخلاق برنده بازی دیدار دو تیم ملوان و سپیدرود باشد تا پیشینه غنی فرهنگی استان گیلان یک بار دیگر در میدان فوتبال به نمایش گذاشته شود.

مومنی بیان کرد : از طرفداران و تماشاگران خونگرم ، متعصب و فهیم دو تیم ملوان و سپیدورد نیز انتظار داریم که فقط تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند و با تشویق های خود همچنان یار دوازدهم تیم موردعلاقه خود باشند و سعی نکنند که باعث کدورت تیم مقابل شوند چون باید به تیم مقابل احترام گذاشت.

وی یادآور شد : در آیین پهلوانی ما نیز ، همیشه اینگونه بوده که هیچوقت حریف خود را ضعیف ، ناتوان و دست و پا بسته نمی خواستیم و همیشه به حریف خود احترام می گذاشتیم که این امر یک بار دیگر در دربی گیلان به منصه ظهور خواهد نشست.

دبیرکل هیات فوتبال استان گیلان نیز در این خصوص گفت : هیات فوتبال استان گیلان برای این بازی برنامه خاصی ندارد پون خود باشگاهها و هواداران اراده کرده اند که این بازی با صمیمیت و دوستی انجام شود.

فرزاد سیری افزود : ما سعی کردیم که برنامه های تشریفاتی قبل از انجام این مسابقه را برگزار نکنیم و در نقطه مقابل ، شاهد یک بازی بدون حاشیه از طرف هر دو تیم باشیم با توجه به اینکه دربی گیلان همواره یکی از برترین دربی های فوتبال کشور بشمار می رود.

وی اظهار کرد : در چند سال گذشته نیز شاهد دربی های بسیار زیبا از سوی تیمهای داماش گیلان و ملوان بندرانزلی بودیم و گرچه این دربی ها حاشیه هایی نیز بهمراه داشت ، اما از لحاظ کیفی و تماشاگران در سطح کشور از جایگاه بالایی برخوردار بوده و می توان گفت که پس از دربی تهران ، دربی گیلان مهمترین دربی در کشور است.

وی ادامه داد : از آنجایی که استان گیلان از پیشینه فرهنگی بسیار قوی برخوردار است ، اتنظار ما این است که تماشاگران فهیم رشت و بندرانزلی به دور از هرگونه حاشیه در این دربی حضور یابند و این بازی همانند دربی های سالهای دور ، بدون حاشیه برگزار شود و هویت و شخصیت فوتبال گیلان نیز به معرض نمایش گذاشته شود.

دبیرکل هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد : با توجه به این امر ، از تماشاگران ، بازیکنان ، مربیان و دست اندرکاران تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت تقاضا داریم که بدور از هرگونه حاشیه ، این دربی را برگزار کنند و با احترام همدیگر را رعایت کنند و تماشاگران نیز فقط تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

تا پایان هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در مکان سوم و تیم ملوان بندرانزلی نیز با کسب پنج امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور (جام آزادگان) ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    ضمن آرزوی موفقیت سپیدرود در بازی روز جمعه با ملوان، به اطلاع دوستان عزیز می رسانم، آقای مجتبی پوربخش در صفحه شخصی خود در فیس بوک اعلام کرده، برنامه لیگ1، پنجشنبه ها ساعت 11:50 تکرار آن جمعه ها ساعت 1200 پخش خواهد شد. دوستان امروز ساعت 11:50 را فراموش نکنید.
    با تشکر از همه