وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ تجمع هواداران سپیدرود مقابل شورای اسلامی کلانشهر رشت

رشت – ایرنا – جمعی از هواداران تیم فوتبال سپیدرود امروز (یکشنبه) مقابل ساختمان شورای اسلامی کلانشهر رشت تجمع کرده و خواستار تصمیم گیری قاطع اعضای شورا برای خرید امتیاز این تیم شدند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا در جلسه دو هفته گذشته شورای اسلامی کلانشهر رشت، حدود یک ساعت و نیم در رابطه با موضوع اخذ مجوز خرید سهام باشگاه سپیدرود رشت توسط شهرداری، در صحن شورا، بحث و گفت و گو شد که در پایان ، تنها با پیشنهاد ۸۴۱ میلیون تومانی کمک به این تیم موافقت شد و قرار بر این شد تا در مدت ۱۰ روز دیگر ، تصمیم گیری در رابطه با موضوع یادشده انجام گیرد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت امروز در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورا گفت: هیچ مخالفتی برای کمک به تیم با اصالت سپیدرود رشت نیست.
مسعود کاظمی افزود: ما تنها دغدغه چالش های آتی در این رابطه را داریم.

محمود باقری خطیبانی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز گفت: برای حمایت از تیم سپیدرود بایستی تمام مراحل قانونی طی شود تا دچار مشکل نشویم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کارگران شهرداری رشت سه ماه حقوق نگرفتند، به تعمیرگاه ها، پیمانکاران و دارایی بدهکاریم با این وجود هم ، برای کمک به تیم نامه بنویسم.

مظفر نیکومنش نیز در رابطه با حمایت از تیم سپیدرود تصریح کرد: تیم سپیدرود در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و باید از این تیم حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: مردم کلانشهر رشت از ما حمایت از تیم سپیدرود را می خواهند.

سپیدرود رشت، یکی از دو نماینده گیلان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است و با مشکلات مالی متعددی مواجه است. مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان حدود ۱۰ روز پیش، در نامه ای به رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت، مالکیت و امتیاز باشگاه سپیدرود رشت را که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان بود، تا مشخص شدن خریدار به هیات فوتبال گیلان به عنوان نماینده تام الاختیار واگذار کرد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۵ عضو دارد.

خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    آقایون شورای شهری؟؟

    نگران چی هستین؟؟

    ……..؟؟؟؟؟؟؟

  • آرشام گفت:

    مسعول محترم سایت مثلا چی میشد این تجمع که محترمانه و مسالمت آمیز بود ودوستان با غییرت شهرمون رفتن جلوی شورا شما یه خبری میدادین تا طرفدارای بیشتری برن ماشالله شما فقط بلدید یا یاوه گویی ملوانی ها رو بزاری یا اون بنده خدا توهمی که خودشو رشتی اصیل با طرفدارای خاص (که همشون الکیه ماشالله چه روحیه ای هم داره یه نفره با ۱۰۰ تا نام کامنت میزاره یکی از طرف خودش یکی از طرف هوادارانش یکی از طرف رشتی های مقیم یکی از طرف مادر عروس یکی از طرف مادر داماد خخخخخخخخ.و به جای اینکارااا این جور هماهنگ سازی رو تو رسالت کار خودتون قرار بدین خیلی محبوبتر میشین مسعولین محترم سایت

  • فرهادسپیدرود گفت:

    اینجا فقط لجن پراکنی تورکها و ان زلی رو نمایش میدن تا ماهم بیایم و جوابشونو بدیم تا آمار بازدید سایت بره بالا..همین و بس..وگرنه تجمع هوادارها جلو شورا چه اهمیتی داره تا بخواد اطلاع رسانی بشه

  • فراز گفت:

    آقایون , حرف منو سانسور کردن!!!!!!!!!!!
    جالبه..
    پول خوردن انقدر کار خوبیه که منی که بهش اعتراض می کنم باید سانسورش کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    تف..

  • حامد گفت:

    دوستان عزیز همه ما کم و بیش از وضعیت مدیریت پایگاه های خبری اطلاع داریم معمولا یادداشت ها یه چارچوبی را باید رعایت کنن اماکامنت ها متفاوتن.یک مطلبی نوشته میشه که نظر و دیدگاه فقط نویسنده است ولی راجع بع همین مطلب نظرات گوناگونه .مجموع این نظرات به یدداشت سایت اعتبار میده . همه میدونیم مهندس دیدار یه شخص متخصص و بی حاشیه و کاربلده و ابرویش را برای سپیدورد گذاشته و منصفانه نیست که چون همه نظراتمون را تایید نمی کنه پس باید انتقاد بکنیم . تایید کامنت ها هم ضوابطی داره و یک طرفه به قاضی نریم و محکوم نکنیم .

  • هومن گفت:

    آقا فراز بزرگوار چرا فکر میکنین باید توهین بکنین چرا فکر میکنین ان چه که میگید درسته .پول کجاست برادر قضاوت از دور گناهه اخوی . اینجور حرف نزنین . حرف داری بیا منطقی بزن توهین نکن عزیز

  • دختر سپیدرودی گفت:

    چرا این سایت مثل سایت های پرطرفدار دیگه لایک و دیسلایک و امکان ریپلای روی پاسخ ها نداره این خیلی پیام گذاشتنو سخت میکنه و من با نظر آقای آرشام موافقم همه ما از دست اون فرد معلوم الحال خسته شدیم کاش امکان ریپورت و بلاک یا لااقل دیسلایکش بود

  • فرهادسپیدرود گفت:

    آقا هومن عزیز برادر مودب نماد ادب و منطق ..شما بفرما پول کجاس؟؟؟این اختلاسهایی که دوره قبل توی شورای اسلامی شد و الانه همشون توی زندان هستن یادت رفته یا کلا چیزی بارت نیست و فقط اومدی اینجا یه حرفی زده باشی…احتمالا اختلاس و دزدی رو من و فراز و امثال ما انجام دادیم!!! ببخش داداش راست گفتی قضاوت از دور گناه هستش ولی اختلاسهای میلیلردی و دست اندازی توی بیت والمال و پایمال کردن حق الناس گناه نیستش

  • فراز گفت:

    هومن عزیز!
    من توهین نکردم که جای حرفام نقطه چین کاشتن برادر محترم!

    حیف که اینجا نمی شه زیاد حرف زد.امثال شما و …

  • علی گفت:

    شورای اسلامی شهر رشت ۱۵ نماینده داره که ده دوازده تاش اصلا مال رشت نیستن.پس معلوم نیست چطور انتظار دارین که به فکر مشکلات و دغدغه مردم این شهر باشن!!!
    اهالی محترم کلانشهر رشت پس بهتره این دفعه با چشم و گوش باز به پای صندوقهای رای برین و یا اونایی که تا به حال در انتخابات شرکت نمیکردن؛وظیفه شما و وظیفه خانواده شما و دوستان و اشنایان شماست.