وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ تساوی بدون گل تیم های سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم

رشت – ایرنا – در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول کشور ، دیدار تیم های سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم با تساوی بدون گل پایان یافت.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقه دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم از هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، عصر شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت با نتیجه تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.در این دیدار که

حدود هفت هزار تماشاگر حضور داشتند، در نیمه اول گرچه تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما دو تیم نتوانستند موقعیت مناسب گلزنی خلق کنند تا این نیمه بودن رد و بدل شدن گلی، به اتمام برسد.

در نیمه دوم نیز هر ۲ تیم ، بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و فرصت مناسب نیز بدست آوردند اما بازیکنان ۲ تیم سپیدرود و پارس جنوبی جم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را یاسر همرنگ با کمک های حسین رحیمی پور و مهدی سیفی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، میثم تیموری و حمید غلامی از تیم پارس جنوبی جم ، حسین کعبی ، محمد نزهتی و حامد حاجتی از تیم فوتبال سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند و هادی تامینی بازیکن تیم سپیدرود رشت نیز در دقایق پایانی ، با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

پیش از این مسابقه و تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۳۹ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به ملوان ۴۱ امتیازی ، در مکان دوم و تیم پارس جنوبی جم با کسب ۳۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپیدرود رشت در مکان سوم جدول قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • صومعه سرایی گفت:

    مردم گیلان جز خود رشت و انزلی بقیه شهرها هم طرفدار سپیدرود بزرگ و هم طرفدار ملوان هستند فقط بین خود رشت و انزلی هست که کری و دعوا همیشگی هست که خوب اونم مزه فوتبال هست و اتفاقا همین رقابت این دو تیم رو در صدر نگه داشته و این کری و دعوا اصلا بد و مایه ضعف نیست تعجب میکنم چرا بعضی این را مایه ضعف گیلانی ها میدانند.به امید موفقیت گیلان

  • دختر سپیدرودی گفت:

    یه عده که فقط میاین این سایت به همه تهمت بزنند و از نتیجه نگرفتن سپیدرود خوش بگذرونند ولی این سایت جای بحث درباره مسایل بازیه یک که واقعا چه جوری میشه سکوها رو کنترل کرد که یه عده بچه بازیچه ادمای معلوم الحال نشن که وسیله پرتاب کنن که چی بشه اخه؟دو چه جوری میشه از وقوع مجدد ناداوری ها جلوگیری کرد؟ و سه چرا بازیکن های جدید به تیم اضافه نمیشند؟