وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ تيم فوتبال سپيدرود رشت ميزبان تيم كارا شيراز است

رشت – ايرنا – تيم فوتبال سپيدرود رشت در ادامه مرحله نهايي رقابت هاي فوتبال ليگ دسته دوم كشور ميزبان تيم كارا شيراز است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومي باشگاه سپيدرود رشت روز جمعه گفت : تيم هاي فوتبال سپيدرود رشت و كارا شيراز در هفته دوم از دور برگشت مرحله نهايي رقابت هاي فوتبال ليگ دسته دوم باشگاه هاي كشور رو در روي قرار مي گيرند.

رادني ديدار در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : بر اين اساس ، اين مسابقه عصر روز يكشنبه هفته آينده پنجم فروردين ماه جاري در ورزشگاه شهيد عضدي رشت برگزار مي شود و تيم سپيدرود در اين بازي ميزبان است.

وي اظهار كرد : اميدواريم كه تيم فوتبال سپيدرود رشت بتواند در اين ديدار نيز برابر تيم كارا شيراز به برتري برسد تا با حفظ موقعيت خود در جدول رده بندي ، همچنان شانس مدعي صعود به رقابت هاي ليگ دسته اول باشد.

وي ادامه داد : با توجه به اينكه تيم فوتبال سپيدرود رشت در ديدار قبلي خود در بندرعباس تيم شهرداري اين شهر را شكست داده بود ، با روحيه خوب به مصاف تيم كارا شيراز مي رود و اميدواريم تيم سپيدرود رشت با ارائه يك بازي تماشاگرپسند و با حمايت طرفدران خود برابر حريفش به پيروزي برسد.

مسئول روابط عمومي باشگاه سپيدرود رشت خاطرنشان كرد : هم اكنون تيم فوتبال سپيدرود رشت با كسب 11 امتياز و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به تيم بادران تهران در مكان دوم جدول رده بندي گروه خود قرار دارد.

تيم هاي فوتبال سپيدرود رشت و كارا شيراز در مرحله نهايي رقابت هاي فوتبال ليگ دسته دوم كشور در گروه دوم با تيم هاي فوتبال نفت و گاز گچساران ، كيميافرآيند و بادران تهران و شهرداري بندرعباس هم گروه هستند.

مرحله نهايي رقابت هاي فوتبال قهرماني ليگ دسته دوم كشور با حضور 12 تيم در دو گروه برگزار مي شود كه تيم هاي حاضر به صورت دوره اي و رفت و برگشت با هم به رقابت مي پردازند كه در نهايت تيم برتر هر گروه ، به رقابت هاي ليگ دسته اول كشور صعود مي كند و برنده تيم هاي دوم نيز جواز حضور در رقابت هاي ليگ دسته اول را دريافت مي كند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • وقتی میان داماشی و سپیدرودی و در کل میان رشتیها،تفرقه به وجود آید،آنگاه نه جیزی از داماش می ماند،نه سپیدرود و نه رشت//اشکان غایبی ساسانی@agsasani گفت:

    کوبنده تر از همیشه بازخواهیم گشت تا همگان بدانند که رشتی بی بخار و بی غیرت نیست.حتا اگر روزی سپیدرود و داماش هم منحل شوند این رشت است که همیشه پاینده می ماند.
    قدمت سپیدرود48سال
    قدمت داماش40سال
    قدمت رشت1034سال بر اساس متون تاریخی(که البته قدمت آن بیشتر از اینهاست)
    دنیا امی رشته

  • وقتی میان داماشی و سپیدرودی و در کل میان رشتیها،تفرقه به وجود آید،آنگاه نه جیزی از داماش می ماند،نه سپیدرود و نه رشت//اشکان غایبی ساسانی@agsasani گفت:

    صدها تن در پیامی به این بنده ی حقیر حمایت حداکثری خود را از سپیدرود در مصاف با کارای شیراز اعلام نموده اند.
    بی گمان ما پیروزیم چون شایستگی اش را داریم.
    آبراران دست به کار شوید و بازی آینده ی سپیدرود را همچنانکه اطلاع رسانی می نمودید ادامه دهید.
    با سپاس
    اشکان غایبی ساسانی/تهران

  • عباس گفت:

    حدیث سپیدرود و عشق بی پایانش
    سپیدرود بیش از 50 سال است که در فوتبال ایران حضور دارد. این تیم ریشه دار شمال کشور، طی همه این سال ها به صورت خصوصی اداره شده و به علت نداشتن حامی مالی، همواره منحنی عملکردی اش ، فراز و فرودهای فراوانی داشته است . بارها دست به دست شد. گاهی مالک متمول داشت و در زمانی فقط با عشق هوادارانش نفس کشید . گاهی به اوج رسید و در شرایطی سقوط را تجربه کرد … وقتی در اوج بود شیرین شد و هنگامی که با نداری دست و پنجه نرم می کرد، فریادرسی نبود تا صدای مظلومیتش را بشنود … اما تنها نیروی عشق بود که هم عامل بقای سپیدرود شد و هم نیروی حرکتش …
    در باره وضعیت سپیدرود ذکر داستان زیر بی فایده نیست و شاید تلنگری باشد به ما که در روزهای سختی ، چه کسانی یار و چه کسانی ناظر و تماشاگر بودند .
    می گویند در جزیره ای زیبا تمام حواس زندگی می کردند . شادی ، غم ، غرور ، عشق و … روزی خبر رسید که به زودی جزیره به زیر آب خواهد رفت . همه ساکنین جزیره قایق هایشان را آماده و جزیره را ترک کردند. وقتی جزیره به زیر آب رفت ، عشق از ثروت که قایقی با شکوه داشت کمک خواست و گفت: آیا می توانم با تو همسفر شوم؟ ثروت گفت: نه من مقدار زیادی طلا و نقره دارم و جایی برای تو ندارم. عشق از غرور که با یک کرجی زیبا راهی مکانی امن بود کمک خواست. غرور گفت: نه ! چون تمام بدنت خیس و کثیف شده و قایق زیبای مرا کثیف خواهی کرد. غم در نزدیکی عشق بود. پس عشق به او گفت: اجازه بده که با تو بیایم. غم با صدای حزن آلود گفت: آه من خیلی ناراحتم و احتیاج دارم تنها باشم! عشق سراغ شادی رفت و او را صدا زد اما او آن قدر غرق شادی و هیجان بود که حتی صدای عشق را نشنید . آب هر لحظه بالاتر میامد و عشق دیگر ناامید شد که ناگهان صدایی سالخورده گفت من تو را خواهم برد. عشق از خوشحالی فراموش کرد نام پیرمرد را بپرسد و سریع سوار قایق شد. وقتی به خشکی رسیدند پیرمرد به راه خود ادامه داد و عشق تازه متوجه شد که چقدر پیرمرد به گردنش حق دارد. عشق نزد علم رفت و گفت آن پیرمرد کی بود که جان مرا نجات داد؟ علم پاسخ داد زمان. عشق با تعجب پرسید چرا زمان؟ علم گفت ؛ زیرا تنها زمان قادر به درک عظمت عشق است…

  • javad nikravesh گفت:

    قدمت داماش 40سااااااااله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داماش اسمش 40 ساله تیم ب نام داماش داریم عجب>>>>>/؟

  • وقتی میان داماشی و سپیدرودی و در کل میان رشتیها،تفرقه به وجود آید،آنگاه نه جیزی از داماش می ماند،نه سپیدرود و نه رشت//اشکان غایبی ساسانی@agsasani گفت:

    اگر چیزی به اسم شعور بدونید چیه حتما متوجه میشید که منظورم از قدمت 40ساله ی داماش ریشه این تیم به نام باشگاه ابوذره.تعجب میکنم چرا به جای این متن سراسر مزخرف به اون یکی کامنت که با ناآگاهی مطلق نوشته سپیدرود بیش از پنجاه سال قدمت داره اشاره نکردید.
    مخاطبان عزیز و ساده و زود باور سایت فریب این عده رو نخورید که به عناوین گوناگون در صدد منحدف ساختن شما هستن.من یک حقیقتی رو نوشتم کسی دیگر هم یک دروغ رو .نفر سوم با حقه بازی بسیار و البته یک نام کاربری جعلی اومده داره دروغ اون شخص رو انکار و حقیقت من رو مورد تمسخر قرار میده.
    متعجبم از اینکه مدیر سایت کی میخاد متوحه بشه!؟