وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ تیم فجر شهید سپاسی شیراز برابر سپید رود رشت شکست خورد

شیراز- ایرنا-تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته اول کشور برابر سپید رود رشت شکست خورد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از هفته دوم این رقابت ها عصر شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.

در دقیقه 29 بر روی اشتباه مدافع و دروازبان تیم فجر توپ به مصطفی حق شناس مهاجم تیم سپید رود رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق اولین گل بازی را به ثمر رساند.

تیم فجرپس از دریافت گل حملات بدون برنامه ای را روی دورازه تیم سپید رود انجام داد و نتوانست گل خورده را جبران نماید و نیمه نخست با همان یک گل به سود میهمان پایان یافت.

در نیمه دوم تیم میزبان اگرچه بازی بهتری را نسبت به نیمه اول انجام داد اما در دقیقه 61 مصطفی حق شناس مهاجم تیم سپیدرود از روی نقطه پنالتی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 73 فرید مختاری بازیکن تیم فجر یکی از گلهای خورده را جبران کرد و در ادامه نیز حملات این تیم ثمری نداشت و یکبار هم ضربه جواد جلالی وند به تیر دروازه تیم میهمان اصابت کرد و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود سپید رود پایان یافت.

با پایان یافتن هفته دوم نیز تیم فجر با کسب یک امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

تیم های خونه به خونه بابل، سپید رود رشت و پارس جم جنوبی با شش امتیاز به ترتیب در رده اول تا سوم جدول جای دارند.

بهرام شفیعی شامگاه شنبه پس از شکست برابر سپید رود رشت در جمع خبرنگاران گفت : پیش از دریافت گل اول چندین فرصت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم ضمن اینکه در زدن ضربات آخر با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: اطمینان دارم در ادامه رقابت ها نیز عملکرد بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم سپید رود رشت هم گفت: بازی سختی برابر تیم جوان فجر داشتیم و هدف ما ماندن در لیگ دسته اول است.

علی نظر محمدی بیان کرد : بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده ایم و در این دیدار هم راه های نفوذ تیم حریف را بستیم و سعی کردیم از کناره های زمین به گل برسیم که در این امر نیز موفق بودیم .

وی اظهار کرد: در این بازی چند فرصت خوب دیگر برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم و در نهایت سه امتیاز شیرین در زمین حریف بدست اوردیم.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز عصر شنبه در ورزشگاه حافظیه این شهر در هفته دوم رقابت های فوتبال دسته اول کشور برابر تیم سپید رود رشت با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است