وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا: تیم فوتبال سپیدرود رشت برای صعود به مصاف فولاد اهواز می رود

رشت – ایرنا – تیم فوتبال سپیدرود رشت برای صعود به مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور به مصاف تیم فولاد اهواز (ب) می رود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد اهواز (ب) در هفته هیجدهم و پایانی مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته دوم کشور، رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار افزود : این مسابقه ، سه شنبه هفته جاری چهارم اسفند ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت ، در این دیدار میزبان تیم فولاد اهواز (ب) است.

وی اظهار کرد : با توجه به شرایط حساس جدول ، تیم سپیدرود رشت برای اینکه به دور دوم این رقابت ها صعود کند باید در این دیدار به برتری برسد چون اگر در این دیدار پیروز شود دیگر نتایج سایر تیمها در صعود یا عدم صعود تیم سپیدرود تاثیری نخواهد داشت.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند و حمایت طرفداران خود برابر تیم فولاد اهواز(ب) به برتری دست یابد تا به مرحله نهایی این رقابتها صعود کند.

وی ادامه داد : تیم فوتبال سپیدرود رشت هم اکنون با کسب 30 امتیاز از 17 مسابقه پس از تیم شاهین بوشهر 32 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد ، تیمهای رهپویان رضوانشهر و توسعه کیش نیز به ترتیب با کسب 30 امتیاز و 28 امتیاز در مکانهای سوم و چهارم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر، دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.

نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه هستند.

تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی/رشتی بودن و ایران دوستی ما خاریست در چشم دشمنان ایران اهورایی.جانم فدای ایران تلگرام/@iranpersia گفت:

    پیش بینی ما حاکی از آن است که دست کم بیش از پنج هزار نفر و در شرایطی ایده آل بین شش تا ده هزار نفر ازاین بازی دیدن کنند که سهم دوستان ما از حداکثر جمعیت حدود دو تا سه درصد یعنی بین صد تا سیصد نفر است.
    دوستان شرمنده که بیش از این در توانم نیست که کمک کنم.
    در ضمن هزینه پنجاه بلیط را هم تقبل نموده ام

  • فرهادسپيدرود گفت:

    اقايان ابراران بازي رايگان هستش…تو تمام سطح شهر بنر زدن كه بليط بازي رايگان هستش…اقا بازي رايگانه رايگان…هزينه بليط يه عده رو تقبل كردن!!خخخخخخخخخخخخخخخ

  • کامبیز گفت:

    اقا اشکان
    نذار اشک تو چشمامون جاری بشه
    لامصب این بازی رایگانه
    خخخخخخخخخخخ
    ب شخصیت خودت رحم کن آبرار

  • اشکان غایبی ساسانی/رشتی بودن و ایران دوستی ما خاریست در چشم دشمنان ایران اهورایی.جانم فدای ایران تلگرام/@iranpersia گفت:

    فرهاد ضد سپیدرود عجله نکن.صبر کن و ببین به وقتش کی به دادت میرسه.حالا هی به اقوام ایرانی و داماشی ها و دوستان ما توهین کن.
    فقط صبر کن و ببین

  • فرهادسپيدرود گفت:

    اشكانك خيلي حقير هستي وقتي كه دروغهات رو ميشه و ضايع ميشي اونوقته كه فرافكني ميكني…متاسفم واسه شخصيت بيخودي كه داري