وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ تیم فوتبال سپیدرود رشت در بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم می رود

رشت – ایرنا – تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در ادامه رقابتهای لیگ دسته اول کشور در بوشهر به مصاف هم می روند .

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه گفت : این دو تیم در هفته ششم از رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه ، عصر روز پنجشنبه هفته جاری 18 شهریورماه در بوشهر برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار میهمان تیم قدرتمند پارس جنوبی جم است.

وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار حساس ، بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برابر تیم پارس جنوبی جم به برتری برسد و به جمع تیمهای صدر جدولی بپیوندد.

وی ادامه داد : البته تیم فوتبال پارس جنوبی جم یکی از تیمهای قدرتمند فصل جاری مسابقات جام آزادگان بشمار می رود اما تیم سپیدرود رشت نیز با توجه به پیروزی برابرخونه به خونه بابل ، با روحیه خوب به مصاف این تیم خواهد رفت.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : تا پایان هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم پارس جنوبی جم با کسب 11 امتیاز در مکان دوم و تیم سپیدرود رشت با کسب 10 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.