وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ تیم فوتبال سپیدرود رشت در قائم شهر به مصاف نساجی می رود

رشت – ایرنا – در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم سپیدرود رشت در قائم شهر به مصاف نساجی می رود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت : این دو تیم در هفته هفدهم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه ، عصر فردا (چهارشنبه ) در قائم شهر برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار ، میهمان نساجی است.

وی ادامه داد : با توجه به شرایط حساس جدول رده بندی ، امیدواریم که تیم سپیدرود رشت در این دیدار برابر حریف خود به برتری برسد تا همچنان در صدر جدول این رقابت ها قرار داشته باشد.

تا پایان هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۳۱ امتیاز از ۱۵ مسابقه در مکان نخست و تیم نساجی قائم شهر نیز با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۶ مسابقه در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.