وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا: تیم فوتبال سپیدرود رشت صدرنشین لیگ دسته دوم را با شکست بدرقه کرد

رشت – ایرنا – در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت تیم شاهین بوشهر صدرنشین گروه چهارم این مسابقات را با شکست بدرقه کرد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر دوشنبه در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر تیم شاهین بوشهر به برتری دست یابد.

این مسابقه ، از هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت ، در یک هوای آفتابی و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد.

نیمه اول این دیدار گرچه با برتری بازی تیم سپیدرود رشت همراه بود و این تیم چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد اما بازیکنان سپیدرود نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند تا در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز با میدان داری تیم سپیدرود رشت آغاز شد اما این تیم شاهین بوشهر بود که به گل برتری دست یافت و حسن آتشی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 48 از روی یک ضربه ایستگاهی و از فاصله حدود 20 متری تنها گل تیم شاهین بوشهر را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفدارانش بر توپ و میدان مسلط شد و توانست دو گل به ثمر برساند تا در نهایت فاتح این بازی حساس شود.

در دقیقه 63 این دیدار ، هادی تامینی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت با یک ضربه دقیق گل مساوی این بازی را به ثمر رساند و در دقیقه 68 نیز حامد حاجتی بازیکن تیم سپیدرود رشت با یک ضربه سر دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه را ، محمد کنعانی با کمک های مجتبی اسنجرانی و محسن بابایی بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، محسن قائدپوری و حسن آتشی از تیم شاهین بوشهر ، میلاد پورمحسن ، محمدرضا الماسخاله و سیدمحمد میری از تیم فوتبال سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

با توجه به نتیجه کسب شده ، تیم فوتبال شاهین بوشهر با کسب 24 امتیاز همچنان در صدر جدول گروه خود قرار دارد و تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با کسب 20 امتیاز و یک بازی کمتر ، در مکان دوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.

نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه هستند.

تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • كامران ارتش سرخي گفت:

    تبريك
    ماشاالله

  • omid گفت:

    دور بعد از 30 امتیاز کافیه نهایت ،20 امتیاز رو گرفت تا صعود کرد رمزش اینه از بازیای داخل حتما 15 ،امتیاز گرفته بشه سه چهار امتیازم از بیرون بازیای داخل خونه رو باید برای تیما جهنم کنیم رشت جای امتیاز گرفتن برای تیمهای حریف نیست

  • گروه۵۶نفره ی علمی و فرهنگی و ادبی وتاریخی و ورزشی«افرا» به مدیریت اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬اصفهان٬تبریز و اهواز/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    چطوری این حساب کتاب رو انجام دادی مغز متفکر امید خان

  • omid گفت:

    من از نظر فنی نمیدونم بین ناظمی و نظرمحمدی کی بهتره فقط اینو میبینم که نظرمحمدی مجسمه نیست میاد فریاد میزنه جنب و جوش داره این خیلی پوین مثبتیه امیدوارم امسال جشن صعود رو همه با هم تو عضدی بگیریم پناه بر حق

  • ميلاد ق گفت:

    آقاي اميد برادرم هر دوتا مربيا خوب هستن. بياد يك شعر قديمي ازش بپرس كجايي ماله كدوم دياره /// نگو كي از كي بهتره هر گل يه بويي داره ///

  • farhad khodajoo گفت:

    آفرين اندي هم بلدي كه آقاي پرفسورميلاد ق
    🙂

  • omid گفت:

    باز اومدی اشکان ما رو بخندونی میانگین صعود تو هر تورنمنتی برای اول شدن کسب دو سوم یا کسب 75 درصد از امتیازات هست همونجوری که پارسال الومینیوم اراک با همین حدود امتیاز اول شد مثل اینکه برای تو باید همیشه ساده ها رو توضیح داد باز اومدی که ما رو بخندونی بلیط حساب کن خخخ

  • omid گفت:

    کیمیا فرایند چند تا تیم داره لیگ 2 و 3…

  • omid گفت:

    شما حالا بهمون اعلام کن بز اساس کدوم محاسبات ریاضی پول بلیط 30 نفر از کسایی رو دادین که اون بازی بدون بلیط برگزار میشد خخخخ

  • فرهادسپيدرود گفت:

    اقا منم واسه بازي بعدي يه بليط مجاني ميخواااام..خخخخخخخخخخخخخخخ