وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ تیم فوتبال سپیدرود رشت میزبان کیمیافرایند تهران است

رشت – ایرنا – در ادامه رقابت های مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم سپیدرود رشت میزبان تیم کیمیا فرایند تهران است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در این خصوص گفت : این دو تیم در هفته سوم از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، این دیدار دوشنبه هفته جاری 24 اسفندماه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار خواهد شد و تیم سپیدرود در این دیدار ، میزبان تیم کیمیافرایند تهران است.

وی اظهار کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو بازی گذشته خود در مرحله نهایی این رقابت ها برابر تیم فوتبال بادران تهران متحمل شکست شد و مقابل تیم نفت و گاز گچساران به نتیجه تساوی رسید.

وی ادامه داد : با توجه به این امر ، امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند در دیدار برابر کیمیافرایند تهران با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به برتری برسد تا اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت ها را کسب کند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد : با توجه به اینکه این دیدار در رشت برگزار می شود و اولین حضور فرشاد پیوس نیز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت است ، امیدواریم که این تیم با حمایت طرفداران خود به پیروزی برسد.

دیدار خاطرنشان کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله نهایی این رقابت ها در گروه دوم با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران ، کارا شیراز ، کیمیافرایند تهران ، بادران تهران و شهرداری بندرعباس هم گروه است.

مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله مقدماتی این رقابت ها در گروه چهارم این مسابقات قرار داشت و سرانجام با کسب 33 امتیاز پس از تیم شاهین بوشهر 35 امتیازی، در مکان دوم جدول گروه خود قرار گرفت و به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است