وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ حاج بابایی دیدار تیمهای سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک را قضاوت می کند

رشت – ایرنا – شاهین حاج بابایی دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک را در رقابت های لیگ دسته اول کشور قضاوت می کند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه گفت : از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد که بر این اساس ، شاهین حاج بابایی دیدار حساس دو تیم سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک را قضاوت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: همچنین رحیم شاهین و حسین سلیمانی به عنوان کمک داور ، شاهین حاج بابایی را در این دیدار همراهی خواهند کرد ، سعید رحیمی مقدم نیز به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور می یابد و ناظر داوری این بازی نیز برعهده محمدحسین اسدی خواهد بود.

وی ادامه داد : تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک در هفته هفتم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، عصر شنبه هفته آینده 27 شهریورماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.

وی بیان کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار حساس ، بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برابر تیم آلومینیوم اراک به برتری برسد تا همچنان جزء تیمهای صدر جدولی قرار گیرد.

وی ادامه داد : تا پایان هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت با کسب 11 امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در مکان های چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

خبرنگار : عبداله مجرد دبیر : نصراله ابراهیمی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.