وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا: حاشیه های دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و شهدای جویبار

رشت – ایرنا – دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و شهدای جویبار از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حاشیه هایی داشت که مهمترین آنها اعلام چهار دقیقه وقت اضافه از سوی داور پس از گذشت هفت دقیقه از اتمام بازی بود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و شهدای جویبار عصر شنبه در هفته پانزدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند .

این دیدار که با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید ، حاشیه هایی نیز داشت که اعلام وقت اضافه در نیمه دوم و همچنین اعتراض های نیمکت نشینان تیم شهدای جویبار از مهمترین این حواشی بود که بیشتر این اعتراض ها توسط یکی از مربیان محروم تیم شهدای جویبار بود که با مداخله ماموران نیروی انتظامی و بیرون بردن این مربی از محل ورزشگاه ، بازی جریان عادی خود را از سر گرفت .

در نیمه دوم وقت های تلف شده زیادی به دلیل اعتراض نیمکت نشنیان تیم شهدای جویبار و توقف بازی توسط غلامرضا مستقیم داور این مسابقه به وجود آمد .

با توجه به اینکه بیش از 10 دقیقه در نیمه دوم این مسابقه ، متوقف شده بود ، همگان انتظار داشتند که قبل از رسیدن زمان بازی به دقیقه 90 ، داور این دیدار طبق معمول وقت های تلف شده را اعلام کند اما داور این دیدار در یک حرکت عجیب و بی توجه به اینکه این بازی به دقیقه 90 رسیده ، وقت تلف شده را اعلام نکرد و پس از سپری شدن حدود هفت دقیقه از پایان مسابقه یعنی در دقیقه 97 ، چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد .

البته داور این دیدار ، زمان های تلف شده را درست محاسبه کرد اما در دقیقه 97 اعلام کرد که این بازی چهار دقیقه وقت اضافه دارد که چنین امری نه تنها در فوتبال ایران ، بلکه در فوتبال جهان نیز کم سابقه و یا بی سابقه است.

به گزارش ایرنا ، در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است