وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا: دروازبان تیم فوتبال صنعت ساری با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد

رشت – ایرنا – تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت ساری در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته کشور به مصاف هم رفتند که مهمترین حاشیه این دیدار ، آسیب دیدگی دروازبان تیم صنعت ساری و انتقالش به بیمارستان بود .

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته کشور برگزار شد ، دو تیم در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

این مسابقه حاشیه هایی نیز داشت که مهمترین آن ، آسیب دیدگی محمد سیاهی دروازبان تیم فوتبال صنعت ساری بود که وی با آمبولانس به یکی از بیمارستان های رشت منتقل شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی یکی از حملات تیم فوتبال سپیدرود رشت ، محمد سیاهی دروازبان تیم فوتبال صنعت ساری با یکی از مدافعان تیمش برخورد کرد که این برخورد موجب آسیب دیدگی هر دو بازیکن شد.

البته آسیب دیدگی دروازبان تیم فوتبال صنعت ساری شدیدتر بود و وی برای لحظانی نیز بیهوش شد که این امر باعث ناراحتی بازیکنان دو تیم شد که یکی از بازیکنان تیم صنعت ساری نیز با دیدن این صحنه ، اشک می ریخت.

آسیب دیدگی شدید دروازبان صنعت ساری باعث شد تا تمامی نیمکت نشینان تیم فوتبال صنعت ساری و مسئولان برگزاری این دیدار وارد زمین شوند که پس از آن، آمبولانس حاضر در ورزشگاه نیز وارد زمین بازی شد تا دروازبان تیم صنعت ساری را به بیمارستان منتقل کنند.

هنگامی که محمد سیاهی دروازبان تیم صنعت ساری را می خواستند با برانکاد داخل آمبولانس قرار دهند وی به هوش آمد و خود پس از دقایقی برای اطمینان از وضعیتش سوار آمبولانس شد و به یکی از بیمارستان های رشت منتقل شد که به هوش آمدن دروازبان تیم صنعت ساری باعث خوشحالی بازیکنان ، نیمکت نشینان دو تیم و همچنین تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد، البته حال این دروازبان نیز مساعد گزارش شده است.

پس از خروج آمبولانس از ورزشگاه شهید عضدی رشت و به دلیل عدم وجود آمبولانس دیگری این بازی متوقف شد تا پس از دقایقی با ورود یک آمبولانس دیگر این بازی با بیش از هفته دقیقه تاخیر ادامه یافت.

تیم فوتبال سپیدرد رشت پس از سه پیروزی متوالی در بازی چهارم خود در رشت برابر تیم صنعت ساری قرار گرفت که انتظار می رفت تیم سپیدرود در این بازی نیز به برتری دست یابد تا همچنان با فاصله زیاد در صدر جدول قرار داشته باشد اما در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

ابتدا تیم فوتبال صنعت ساری در دقیقه هشتم توسط مجتبی نوروزی به گل برتری دست یافت اما تیم فوتبال سپیدرود رشت در دقیقه 68 توسط سیدهادی موسوی به گل تساوی دست یافت .
بهزاد داداش زاده مربی گیلانی و اهل شهرستان رشت هدایت تیم فوتبال صنعت ساری را بر عهده داشت که وی سابقه بازی در تیم های فوتبال استقلال رشت ، پرسپولیس تهران و استقلال تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بارش باران که از صبح امروز در رشت آغاز شده ، هنگام برگزاری این مسابفه شدت گرفت به طوری که فقط حدود 500 تماشاگر به ورزشگاه شهید عضدی رشت آمده بودند تا از نزدیک شاهد تماشای این دیدار باشند.

با توجه به بارندگی بسیار شدید ، دو تیم در آغاز نیمه دوم با پیراهن های دوم خود وارد زمین مسابقه شدند تا بتوانند دقایقی با لباس های خشک به مسابقه ادامه دهند البته بارش باران و لغزنده بودن زمین بازی ، روی کیفیت این مسابقه تاثیر منفی گذاشته بود.

به هر حال تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از سه پیروزی متوالی ، در دیدار چهارم خود برابر تیم فوتبال صنعت ساری متوقف شد اما با کسب 10 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر نمایندگان استان گیلان در گروه چهارم این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.