وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا: دروازبان داماش گیلان سپیدرودی شد

رشت – ایرنا – دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال داماش گیلان به تیم سپیدرود رشت پیوست.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر پنجشنبه گفت : بهنام لایقی فر دروازه بان جوان و آینده دار فوتبال گیلان به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این دروازبان شایسته گیلانی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و مذاکره با محمد پورمحسن مدیرعامل و علی نظرمحمدی سرمربی این تیم ، قرارداد خود را با سپیدرود منعقد کرد.

وی اظهار کرد : لایقی فر 25 ساله فوتبالش را از پایه های پگاه آغاز کرد و در ادامه توانست در ترکیب اصلی تیم بزرگسالان داماش گیلان حضور پیدا کند و در لیگ برتر سیزدهم نیز در چند دیدار دروازبان ثابت تیم داماش گیلان بود.

وی ادامه داد : این دروازبان گیلانی به دلیل اینکه دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی است و با توجه به اتمام تحصیلات و مشمول شدنش در نظام وظیفه، با تیم فوتبال سپیدرود قرارداد یکساله بسته است.

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: پیش از این نیز ، محمد دادرسی مهاجم فصل گذشته داماش گیلان ، ابوذر رحیمی بازیکن فصل گذشته اتکای گلستان ، حامد حاجتی بازیکن فصل گذشته تیم راهیان کرمانشاه و سهیل حق شناس کاپیتان سابق سپیدرود با امضای قراردادی دو ساله به این تیم پیوسته اند.

رادنی دیدار اضافه کرد: فرشاد اسماعیل زاده ، سید محمد حسینی ، میثم فردوسی ، سید هادی موسوی و میلاد پور محسن بازیکنان فصل گذشته سپیدرود نیز با این تیم به مدت دو سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرده اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مسوولان این باشگاه تاکنون بازیکنان خوبی را جذب کرده اند و امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدرت بیشتر در رقابت هال لیگ دسته دوم حضور یابد تا بتواند جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور را کسب کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است