وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ سپیدرود باشکست برابر نساجی همچنان صدرنشین لیگ دسته اول باقی ماند

رشت – ایرنا – تیم فوتبال سپیدرود رشت با شکست برابر نساجی قائم شهر ، همچنان صدرنشین لیگ دسته اول کشور باقی ماند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائم شهر در حساس ترین دیدار از هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور در قائم شهر به مصاف هم رفتند

ر این دیدار ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه ۲ بر یک مقابل میزبان خود متحمل شکست شد اما با توجه به توقف سایر رقبا، این تیم با این شکست همچنان در صدر جدول لیگ دسته اول قرار گرفت

ر جریان این مسابقه ، دو تیم در نیمه اول یک بازی متعادل و برابری را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام با نتیجه مساوی بدون گل زمین بازی را ترک کردند.

در نیمه دوم تیم فوتبال نساجی قائم شهر در دقیقه ۵۰ به گل برتری دست یافت و محمد عباس زاده بازیکن این تیم توانست در غفلت مدافعان تیم سپیدرود رشت ، اولین گل این بازی را به ثمر برساند

س از این گل ، تیم فوتبال سپیدرود رشت بر شدت حملات خود افزود که در نهایت در دقیقه ۶۷۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را سهیل حق شناس کاپیتان این تیم به گل تبدیل کرد تا بازی مساوی شود.

اما این پایان کار نبود و تیم فوتبال نساجی قائم شهر در دقایق تلف شده این بازی یه گل برتری رسید و محمد عباس زاده مهاجم نساجی قائم شهر موفق شد در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده این بازی ، با یک ضربه سر دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند

یم فوتبال سپیدرود رشت گرچه در این دیدار خارج از خانه متحمل شکست شد و نتوانست نتیجه تساوی خود را حفظ کند و در ثانیه های پایانی مقابل تیم نساجی قائم شهر شکست را پذیرا شد اما با این وجود این تیم با توجه به اینکه یک بازی عقب افتاده نیز د ارد ، همچنان در صدر جدول لیگ دسته اول قرار گرفته است.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های جام آزادگان ، در هفته هفدهم این مسابقات در ورزشگاه تختی انزلی رو در روی تیم نفت مسجد سلیمان قرار گرفت.

در این دیدار گرچه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برتر از حریف خود ظاهر شد و بر توپ و میدان تسلط داشت اما در نهایت نتوانست از فرصت میزبانی خود استفاده کند و سرانجام با حریف خود به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

این در حالی است که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از تیم سپیدرود رشت در مکان دوم جدول رقابت های لیگ دسته اول قرار داشت و با پیروزی در این دیدار خانگی ، می توانست به صدر جدول صعود کند اما این فرصت را از دست داد تا همچنان تیم فوتبال سپیدرود رشت صدرنشین این مسابقات باشد.

تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۳۱ امتیاز از ۱۶ مسابقه در صدر جدول قرار دارد ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۳۰ امتیاز از ۱۷ مسابقه دوم است و تیم گل گهر سیرجان نیز با کسب ۲۹ امتیاز از ۱۷ مسابقه در رتبه سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • حامد گفت:

    حیف شد واقعا ،باخت دقیقه۹۰ خیلی درداور بود واسه هواداران متعصب سپیدرود،اما هنور نیم فصل باقی مونده پس جای نگرانی نیست به امید خدا سپیدرود حتما صعود میکنه