وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ سپیدرود رشت میزبان بادران تهران است

رشت – ایرنا – در آغاز رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت میزبان بادران تهران است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : در هفته اول از فصل جای رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور (جام آزادگان) تیم سپیدرود رشت میزبان تیم فوتبال بادران تهران است.

رادنی دیدار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو تیم یکشنبه هفته آینده 17 مردادماه جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار می گیرند تا فصل جاری لیگ دسته اول کشور آغاز شود.

وی اظهار کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت آماده رویارویی با تیم فوتبال بادران تهران است و امیدواریم که تیم سپیدرود، بتواند برابر میهمان خود به برتری برسد تا رقابت های لیگ دسته اول را با پیروزی آغاز کند.

دیدار ادامه داد : همچنین امیدواریم که مردم ورزش دوست شهرستان رشت و طرفداران خونگرم سپیدورد از این مسابقه حمایت همه جانبه ای داشته باشند تا سپیدرود رشت با حمایت طرفداران خود بتواند با پیروزی برابر بادران تهران ، اولین گام را در لیگ دسته اول محکم بردارد.

وی یادآور شد: سال گذشته و در آخرین دیدار از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور نیز این دو تیم در رشت و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر به مصاف هم رفته بودند که در نهایت تیم سپیدرود موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر، حریفش را شکست دهد و به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور خواهند یافت که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.