وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ شکست سپیدرود در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول کشور

رشت – ایرنا – تیم سپیدورد رشت با شکست دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان را آغاز کرد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، هفته اول از دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از عصر جمعه آغاز شد که نمایندگان گیلان یک پیروزی و یک شکست کسب کردند.

بر این اساس و در بازی های انجام شده ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر حریف خود به برتری رسید و تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر حریفش متحمل شکست شد.

تیم های فوتبال سپیدورد رشت و ملوان بندانزلی دو نماینده گیلان در این مسابقات، در دور رفت این رقابت ها نتایج قابل قبولی را کسب کردند و توانستند به ترتیب در رتبه های اول و دوم جدول قرار گیرند و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر باشند.

با این وجود ، هر دو تیم در آغاز دور برگشت این مسابقات با تفکر کسب پیروزی به میدان رفتند تا با کسب سه امتیاز هفته اول این رقابت ها ، علاوه بر اینکه صدرنشینی خود را ادامه دهند ، فاصله خود را نیز با سایر رقبا افزایش دهند اما در نهایت فقط ملوان توانست حریفش را شکست دهد و به یک امتیازی سپیدرود در صدرجدول برسد و تیم سپیدورد رشت نیز با شکست در این مسابقه ، فاصله اش را با سایر رقبا کم کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت ها لیگ دسته اول ، در هفته اول از دور برگشت این رقابت ها در تهران به مصاف تیم بادران رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که با توجه به مشکلات مالی شدید و همچنین نداشتن مدیر و مالک ، تاکنون در رقابت های لیگ دسته اول نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در بین تیم های مدعی و مطرح ، در صدر جدول قرار دارد ، در این دیدار نتوانست امتیاز کسب کند.

در نیمه اول این مسابقه هر دو تیم فوتبال بادران تهران و سپیدرود رشت یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز این ۲ تیم یک بازی برابری را ازخود به نمایش گذاشتند و این دیدارمی رفت که با نتیجه مساوی به پایان برسد اما در دقایق پایانی این مسابقه، تیم بادران تهران به گل دست یافت تا تیم سپیدرود رشت با شکست تهران را ترک کند.

تا پایان هفته هیجدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۳۴ امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۳۳ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزاگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگست در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    حداقل کاری که می تونیم انجام بدیم,پر کردن استادیوم تو بازیای خونگی و گرفتن ۳ امتیاز خونگیه که تا الان همیشه ۷۰٪ پر کردیم ..

  • دختر سپیدرودی گفت:

    اینقد اتحاد اتحاد نکنید و نگید استانهای دیگه اتحاد دارن ما نداریم ۳تا تیم تبریز مال یه شهر هستن نه یه استان فجر و برق شیراز هردو مال شیراز بودن سابقا در لیگ برتر ذوب و سپاهان هردو مال اصفهان بودن سیاه جامه و پدیده و ابوموسلم سابق همه مال مشهد بودن نه دو شهر مختلف خراسان همینطور تیم های اهوازی چون رو مرکز استان هاشون بودن نه شهرهای مختلف استانهاشون

  • دختر سپیدرودی گفت:

    اگه داماش و سپیدرود یا هر تیم تازه تاسیس دیگه ای از رشت همه همزمان تو لیگ یک یا برتر باشن ما همشونو دوس داریم حتی انزلی چی ها اگه علاوه بر ملوان ۵۰تا تیم دیگه از شهر خودشون باشه دوسش خواهند داشت پس اینقد نگید گیلانی اتحاد نداره اونا دارن تفاوت ما با اونا اینه که فوتبال استان ما ۲قطبیه مال اونا تک قطبی پس اتحاد معنی نداره حرمت نگه داشتن با اتحاد فرق داره