وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ شکست سپیدرود در دربی شمال

خبرگزاری ایرنا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم های فوتبال گیلان طی هفته جاری در لیگ های مختلف کشور به میدان رفتند که در این میان اگرچه ملوان مقابل پرسپولیس شکست خورد اما بازنده سربلندی بود، تیم داماش هم به یک مساوی خانگی رضایت داد و سپیدرود نیز نتیجه دربی شمال کشور در لیگ دسته دوم کشور را واگذار کرد.

افزایش فاصله سپیدرود با صدر جدول

در رقابت های لیگ دسته دوم کشور نیز نمایندگان گیلان نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و همانند تیم های گیلانی حاضر در لیگ دسته یک، به یک تساوی و یک شکست دست یافتند تا هفته ناامیدکننده ای برای فوتبال گیلان در لیگ های مختلف رقم زده شود.

در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم کشور، تیم فوتبال چوکا تالش در یک بازی خانگی مقابل شهرداری بندرعباس قرار گرفت که در نهایت مقابل این حریف به نتیجه مساوی بدون گل رسید تا به طور کل این تیم شانسی برای صعود نداشته باشد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده گیلان در این رقابت ها که یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور بود، در هفته بیست و یکم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه مغلوب حریف خود شد تا شانس این تیم نیز برای صعود کاهش یابد.

سپیدرودی ها در این هفته در یکی از دربی های شمال کشور در لیگ دسته دوم کشور در بابلسر مقابل تیم شهدای این شهر قرار گرفتند و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف شده تا علاوه بر واگذاری نتیجه دربی شمال کشور در لیگ دسته دوم، همچنان فاصله آنان از صدر جدول افزایش یابد.

سپیدروی ها برای اینکه شانس صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور را داشته باشند باید در پنج بازی باقیمانده خود به برتری برسند تا با کسب رتبه نخست یا رتبه دوم جدول رده‌بندی، شانس صعود به لیگ دسته یک کشور را داشته باشند.

هم اینک تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور سپیدرود رشت با کسب ۳۴ امتیاز در رتبه چهارم و چوکا تالش با کسب ۲۸ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی گروه نخست این مسابقات قرار دارند.

در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور جام آزادگان، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های نخست هر گروه به همراه برنده تیم های دوم جواز صعود به رقابت های لیگ دسته یک کشور را کسب می‌کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.