وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ مصاف تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس در رفسنجان

رشت – ایرنا – در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت به مصاف مس رفسنجان می رود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه گفت : این ۲ تیم در هفته بیست و ششم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مسابقه یادشده ، عصر روز دوشنبه هفته جاری نهم اسفندماه در رفسنجان برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار ، میهمان است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول و موقعیتی که تیم سپیدرود رشت دارد، امیدواریم که این تیم بتواند با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، حریف خود را شکست دهد تا همچنان صدرنشین این رقابت ها باشد.

وی بیان کرد: تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۶ امتیاز در صدر جدول و تیم مس رفسنجان نیز با کسب ۳۴ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • میثم گفت:

    این بازی کلیدی ترین بازی سپیدرود تا پایان لیگ است..این بازی برای سپیدرود دقیقا حکم “بازی فرار” را دارد سپیدرود اگر از این بازی با ۳ امتیاز خارج شود تا حدود زیادی خودش را از بقیه تعقیب کنندگان به اصطلاح میکند..هرچند کسب ۳ امتیاز بسیار سخت است اما امیدواریم حداقل سپیدرود بازنده این بازی نباشد..سپیدرود باید عادت بد باخت دادن در خارج از خانه را ترک کند..باختهایی مثل بازی با نساجی بادران و آلومینیوم کار سپیدرود را سخت میکند..به امید صعود سپیدرود کبیر

  • omid گفت:

    خواهشا هشیار بازی کنین مساوی بهتر از باخته بهتره بنظرم بیرون خونه اول برای امتیاز گرفتن بریم باختای بیرون اخر فصل تک امیازها هم حتی بسیار مهمن حتی ممکنه به تفاضل بکشه