وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ ملوان و سپیدرود همچنان صدرنشین جام آزادگان هستند

رشت – ایرنا – با انجام هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم های ملوان انزلی و سپیدرود رشت همچنان صدرنشین این دوره از مسابقات هستند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال جام آزادگان ، تیم ملوان انزلی در صدر جدول و تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در رتبه دوم این رقابت ها قرار گرفتند.

این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت یک بازی عقب افتاده در رشت دارد و اگر بتواند در این دیدار به پیروزی برسد ، در صدر جدول لیگ دسته اول کشور قرار می گیرد.

با توجه به این امر و شرایط جدول رده بندی ، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدود رشت شانس زیادی دارند که به رقابت های لیگ برتر صعود کنند و فوتبال دوستان و همچنین ورزشدوستان گیلانی نیز مترصد صعود دو تیم پرطرفدار ملوان و سپیدورد به رقابت های مهم لیگ برتر هستند و در راه ، خواهان حمایت مسئولان ارشد استان گیلان از این دو تیم در دیدارهای باقی مانده می باشند.

در هفته بیست و دوم این رقابت ها نیز، تیم فوتبال ملوان انزلی در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر رفت که در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

گرچه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار و با حمایت طرفداران خود، برتر از حریفش ظاهر شد اما نتوانست در این بازی خانگی به پیروزی برسد و به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد تا با کسب یک امتیاز از این بازی خانگی ، همچنان به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه دهد.

اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول ، در بابل به مصاف تیم پرمهره خونه به خونه مازندران رفت که موفق شد در این دیدار سخت خارج از خانه ، به پیروزی برسد.

تیم فوتبال پسیدرود رشت در این دیدار دست به کار بزرگی زد و با نتیجه یک بر صفر برابر حریف قدرتمند خود به برتری رسید تا سه امتیاز شیرین این دیدار خارج از خانه را کسب کند.

تیم سپیدرود رشت در دیدار برابر تیم خونه به خونه مازندران ، با یک بازی حساب شده در زمین باتلاقی بابل و در اواسط نیمه دوم توسط محمد نزهتی به گل برتری رسید تا همچنان یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر باشد.

تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۴۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با یک بازی کمتر و کسب ۳۹ امتیاز دوم است و تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز با همین تعداد امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی//اهل هر جای رشت و گیلان هستی بیا به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg//یه کانال تماما متعصب رشتی گفت:

    صداقت را از گرگی آموختم که بدون ریا شکارش را پاره پاره کرد…
    و حقه بازی را در روباهی دیدم که شکارش را با ریا به دست آورد…

    صداقت را در دخترک تن فروشی یافتم که برای نیاز مالی گوهر گرانبهای تنش را میفروخت…
    و ریا را در زن نجیبی دیدم که تن فروشان را سرزنش اما خودش به مراتب بیشتر از تن فروشان برای تنش بازار گرمی میکرد.

    “اشکان ساسانی”???

  • لشت نشا گفت:

    گور بابای ملوان فقط سپیدرود رو عشق است وبس
    حماقت را در ممدی دیدم که زمین و زمان را دوخت و پای زن و بچه طرف رو وسط کشید و حتی به زندان رفت ولی وقتی رفت بیمارستان و طرف به عیادتش امد مثل ابر بهار اشک ریخت
    حماقت را در ممدی دیدم که میگه به فوتبال علاقه ای ندارم ولی تا تیم آغوزسازی طالب اباد بهش پیشنهاد میده با سر میره مربیش میشه

  • لشت نشا گفت:

    مدیونید اگه فکر کنید منظورم از ممد مربی حال خاضر شلخته ها

  • علی (بندرعباس) گفت:

    سپیدرود تیم اول و ملوان تیم دوم لیگ یک امسال می شوند و به لیگ برتر صعود می کنند ، به امید خدا

  • هرمزان گفت:

    آقای لشت نشا متاسفم برات که با این اراجیف باعث میشی کل ایران به ما گیلانیها می خندند و مسخره مان می کنند، خجالت آوره که ۲ شهر همزبان و همسایه اینجوری به هم ناسزا بگویند، مسئولین کشور می بینند ما باهم درگیریم سواستفاده می کنند خیلی راحت حق مان را می خورند و مسخره مان می کنند، کاش تهران بودی و می فهمیدی من چی میگم.
    لطفا آدم باشید. سپاس

  • سجاد گفت:

    تروخدا فقط نگاه کنین
    مازیار چطور خودش جلو توپ انداخت
    احسنت بر غیور مردان رشت مخصوصا اقا پویا و سید عزیز
    این برد شیرین تموم شد
    بازی با جم ۶ امتیازی هست
    هم برای صدرنشینی
    هم روند بردهای خودمون تو جهنم عضدی
    درسته هوا سرد و برفی هست
    اما باید حضور حداکثری داشته باشیم
    سپیدرود قهرمان ایران

  • روزبه نوروزی گفت:

    ممد رو خوب اومدی

  • لشت نشا گفت:

    تو و واون گروه رشتی های مقیم اگه خیلی گیلانی بودین همینجا میموندین گیلانو اباد میکردین دو قدم اونور تر رفتین همچین غربت غربت میکنین خوب کسی زورتون کرده برگردین چ کلاسی واسه ما میذارن کرج و تهران که چی مثلا؟چ ادای خارج رفته ها و غربت نشینا رو در میارن مسخره ها فعلا که خودتون مسخره ترین که بزور میخواین اتحادی که نیست رو بخورد ملت بدین با بیانیه هاتون اها برار

  • دختر سپیدرودی گفت:

    این پروژه شکست خورده اتحاد با ملوان به مسخرگی اینه که بگیم پرسپولیس و استقلال باید باهم متحد بشن برضد شهرستانیها چون همشهرین!!یعنی کسی به تهران میخنده که دو تیمش ضد هم هستن؟حالا که این ۲تیم اصلا مال یه شهر هم هستن نه مال دو نقطه یه استان.این دو تیم حتی تو بازیهای اسیایی ارزوی باخت همو دارن اخه تا کی میخواید نظریه های احمقانه اتحادی بدین بسه.

  • ابرار ابای گفت:

    بد نبود اظهار نظر دختر رشتیه پس در کنار رقابت سالم می توان کری های بدون فحش ناموسی خوند درست مثل دهه ۵۰،۶۰ بیایید اینو ترویج بدید تا خدای ناکرده از گیلانی بودن خودمون پشیمان نشیم

  • حسنی گفت:

    اقای لشت نشا ادب داشته باشید و حداقل نام دیگری بر خود بگذارید وایروی مردم مودب لشت نشا رانبرید

  • سپیدرود در لشت نشاء جاریست گفت:

    آقای لشت نشاء لطفا از مردم مودب لشت نشاء صحبت نکن بالایه اسمت بنویسی رشت بهتره چون کم کم دارید تو ایران از نظر بی ادبی معروف میشید. حیف تیم شهرمون که تو ورزشگاه رشت بازی میکنه

  • لشت نشا گفت:

    اولا به شما ربطی نداره من اسم کاربریم چیه من یک لشت نشایی اصیلم و بهش افتخار میکنم و به تیم سپیدرود رشت که افتخار استان گیلان و شناسنامه فوتبال استان گیلان هم هست افتخار میکنم شما برید زیر پرچم ملوان بوق بزنید.

  • ابرار ابای گفت:

    افتخار گیلان به ادب وفرهنگ بالاش هستش پس کی که ادعای گیلانی بودن داره باید ادب وفرهنگش نمود پیدا کنه خالی به گفتن اینکه من گیلانیم کافی نیست پس اقایون خانوما خواهشا ادب وفرهنگ گیلانی رو رعایت کنید