وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ پیروزی سپیدرود در لیگ دسته دوم كشور

در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم كشور، تیم سپیدرود رشت برابر حریف خود به برتری رسیدند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در چارچوب مرحله نهايي مسابقات فوتبال ليگ دسته دوم كشور، تيم فوتبال سپيدرود رشت در ادامه كسب نتایج خوب خود در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم موفق شد تیم كارای شیراز را در رشت شكست دهد تا یك قدم دیگر به رقابت های لیگ دسته اول نزدیكتر شود و همچنان امیدوار به صعود به جام آزادگان باشد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و كارای شیراز در هفته دوم از دور برگشت مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های كشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه در نهایت تیم سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف خود را شكست دهد.

این بازی با حملات تیم فوتبال سپیدرود رشت آغاز شد اما این تیم كارای شیراز بود كه به گل برتری دست یافت و سهیل نیك نام بازیكن این تیم موفق شد در دقیقه 15 اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برشدت حملات خود افزود تا اینكه در دقیقه 30 حامد حاجتی بازیكن این تیم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا نیمه اول با نتیجه مساوی یك بر یك خاتمه یابد.

در نیمه دوم باز این تیم كارای شیراز بود كه به گل رسید و مرتضی سنجانكی موفق شد در دقیقه 64 دومین گل تیمش را به ثمر برساند اما این پایان كار نبود چون تیم سپیدرود رشت در دقایق تلف شده این بازی دو گل به ثمر رساند.

سهیل حق شناس مهاجم تیم فوتبال سپبدرود رشت موفق شد در دقایق 91 و 92 دو گل به ثمر برساند تا در نهایت تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه سه بر دو در این مسابقه به پیروزی برسد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با توجه به این پیروزی ، 14 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل كمتر نسبت به تیم بادران تهران در مكان دوم جدول رده بندی گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت تا همچنان یكی از تیم های صدرجدولی و مدعی صعود به لیگ دسته اول باقی بماند.

اما تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر دیگر نماینده استان گیلان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم كشور ، در چارچوب این رقابت ها در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی رفت كه در نهایت با نتیجه دو بر یك مغلوب حریف خود شد.

تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر كه مرحله نهایی این رقابت ها را خوب آغاز كرده بود با این شكست ، تا حدی از صدر جدول فاصله گرفت و با كسب 9 امتیاز در مكان سوم جدول رده بندی گروه نخست این مسابقات قرار گرفت.

مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم كشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود كه تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند كه در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول كشور صعود می كند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را دریافت می كند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • sadegh_asheri گفت:

    در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر…

    در حضور بیش از فقط 5000 تماشاگر!!!!! جمع کن برادر این ایرنات و !!! 10000 هوادار تو استودیوم بودن!!! دوستان مثل اینکه تو ایرنا حالشون خوب نیست یا مثل خیلیای دیگه جلوی تیمای رشتی شمشیر و از رو بستن!…خجالتم خوب چیزیه والا!