وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا: چاووشی به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست

رشت – ایرنا – سید رضا چاووشی مهاجم با سابقه فوتبال استان گیلان به تیم سپیدرود رشت پیوست .

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه گفت : سیدرضا چاووشی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود رشت ، با عقد قراردادی یک ساله ، این تیم را در فصل تازه فوتبال ایران همراهی خواهد کرد.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : سید رضا چاووشی مهاجم سرشناس فوتبال گیلان که سابقه حضور در تیم داماش گیلان و چند تیم لیگ برتری را دارد ، با مسوولان سپیدرود رشت به توافق رسید تا این تیم را در رقابت های لیگ دسته دوم همراهی کند.

وی اظهار کرد : سیدرضا چاووشی مشهور به افشین چاوشی فوتبال خود را از تیم جوانان هلال احمر رشت آغاز کرد و در ادامه به تیم های پایه و بزرگسالان باشگاه فوتبال استقلال رشت رفت و به تیم پگاه گیلان منتقل شد سپس برای انجام سربازی به تیم نظامی ملوان رفت و دوباره به پگاه بازگشت.

وی ادامه داد : این مهاجم رشتی فوتبالش را در تیم های داماش گیلان و استیل آذین پیگیری کرد و در سال 2005 میلادی به عضویت تیم ملی فوتبال امید ایران درآمد.

وی بیان کرد : چاووشی در فصل 88-87 لیگ برتر با به ثمر رساندن پانزده گل چهارمین گلزن برتر مسابقات شد و همچنین در فصل 90-89 توانست آقای گل لیگ دسته اول ایران شود.

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : پیش از این نیز ، بهنام لایقی فر دروازبان فصل گذشته داماش گیلان ، محمد دادرسی مهاجم فصل گذشته داماش گیلان ، ابوذر رحیمی بازیکن فصل گذشته اتکای گلستان ، حامد حاجتی بازیکن فصل گذشته تیم راهیان کرمانشاه و سهیل حق شناس کاپیتان سابق سپیدرود با امضای قراردادی دو ساله به این تیم پیوسته اند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است