وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایسنا / حق رشت حضور در لیگ برتر است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – فرشاد پیوس با اشاره به اینکه حمایت هواداران نقش بسزایی در صعود تیم سپیدرود داشت،گفت: حق رشت حضور در لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه گیلان، جشن صعود تیم فوتبال سپیدرود به لیگ دسته اول کشور عصر دیروز در رشت برگزار شد.

این مراسم که بازیکنان تیم سپیدرود و جمعی از مسئولان استان نیز در آن حضور داشتند در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با حضور خیل عظیم طرفداران این تیم برگزار شد.

مسعود رهنما،مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در این مراسم گفت: صعود تیم فوتبال سپیدرود به لیگ دسته اول کشور نتیجه تدبیر و تلاش مدیران، کادر فنی، بازیکنان و هواداران این باشگاه است.

وی اظهار امیدواری کرد دو تیم فوتبال ملوان و شهرباران نیز با برنامه ریزی جدی سقوط تلخ خود را جبران کنند و به جایگاه خود برگردند.

فرشاد پیوس که مورد تقاضای مسئولان تیم رشتی برای ادامه همکاری قرار گرفته است، در این مراسم اظهار کرد: این موفقیت فقط برای من نیست بلکه تلاش ورزشکاران، کادر فنی و به ویژه حمایت هواداران را نباید نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه حضور در شهر رشت شیرینی های خاص خودش را دارد، گفت: حق رشت حضور در لیگ برتر است و باید در این خصوص فعالیت های سازنده ای صورت گیرد.

در پایان این مراسم از بازیکنان، کادر فنی و مسئولان این تیم با اهدای جوایزی تجلیل شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.