وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایسنا/ درخواست سرمربی سپیدرود از مسئولان استان: مشکلات مالی حل نشود نمی‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی نظرمحمدی پس از صدرنشینی تیمش در لیگ دسته یک با ابراز رضایت 100 درصدی از بازیکنانش در این فصل گفت: با تداوم مشکلات مالی تیم، ادامه همکاری برای هرکسی سخت می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه رقیب اصلی تیمش در بازی با مس رفسنجان عدم آمادگی جسمانی شاگردانش بوده، درباره بازی گفت: بازیکنان ما ۱۰ روز با تیم تمرین نکرده بودند. البته آنها تمرینات شخصی خودشان را پیگیری می‌کردند ولی تمرینات تاکتیکی نداشتیم و چیزی که من از بچه ها انتظار داشتم را نتوانستند ارائه دهند.

وی در ادامه از شروع دوباره تمرینات گروهی این تیم از دوشنبه دوازدهم مهرماه خبر داد و گفت: ما باید جلوی تیمی مثل مس رفسنجان روان تر بازی می‌کردیم و گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم. البته ما روند صعودی‌مان را ادامه دادیم. الان ما ۲ سال و اندی است که در خانه نباخته‌ایم. بازیکنان هم علی رغم تمام کمبودهایی که با آن روبرو بودند، سنگ تمام گذاشتند و با جان و دل بازی کردند.

همچنین تماشاگران هم سنگ تمام گذاشتند، دیروز ۱۶ هزار تماشاگر آمده بودند و از تیمشان حمایت کردند. در آخر این عوامل باعث شد که ما ۳ امتیاز را کسب کنیم و به صدر جدول صعود کنیم. البته ما فریب جایگاه مان در جدول رده بندی را نمی‌خوریم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با ابراز رضایت از شرایط بازیکنانش و تاکید بر اینکه تمام ظرفیت بازیکنانش این نیست، اظهار کرد: امسال ما ۲۰ روز قبل از شروع لیگ یک، شروع به آماده سازی تیم کردیم ولی مردم می‌دانند که بازیکنان و کادرفنی با تمام توانشان سعی در رفع و رجوع مشکلات سپیدرود دارند. وقتی برای آخرین بازی لیگ دو ما، ۲۵ هزار تماشاگر به استادیوم می‌آید یعنی اینکه از روند تیم بسیار راضی هستند. ما بازیکنان بزرگی مثل هادی تامینی، حسین کعبی، محمدرضا مهدوی و… داریم. هر تیمی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد.

نظرمحمدی درباره شارژ مالی که حسین هدایتی طی روزهای گذشته انجام داده بود، بیان کرد: آقای هدایتی ۴۸ ساعت قبل بازی با مس رفسنجان وعده خودش را عملی کرد و پول را به حساب ما ریخت تا بین بچه ها تقسیم شود. یکی از عواملی که باعث موفقیت ما در بازی دیروز شد این شارژ مالی بود، به این دلیل که مشکلات روحی بازیکنان ما را حل کرد و فقط مانده بود مشکلات تاکتیکی که ما با تدابیر تاکتیکی که برای این دیدار در نظر گرفته بودیم سعی در حل این مشکل داشتیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت درباره ادامه همکاری‌اش با این تیم در صورت تداوم مشکلات مالی، گفت: قطع به یقین این روال نمی‌تواند شرایط ایده آل تیم را رقم بزند. البته من اصلا قصد تهدید کردن ندارم ولی ادامه این شرایط همکاری را برای هرکسی سخت می‌کند.

علی نظرمحمدی در ادامه خطاب به رئیس هیات فوتبال و رئیس اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: من حرفی با رئیس هیات فوتبال و رئیس اداره ورزش و جوانان استان گیلان یعنی آقای الماس خاله و آقای رهنما دارم. خواهش من این است که در این زمان باقی مانده تا بازی با فولاد یزد تکلیف مدیریتی باشگاه مشخص شود و باشگاه را واگذار کنند تا هم طلب ۸۰ درصدی سال گذشته بازیکنان تسویه شود و هم تکلیف باقی مبلغ قرارداد بازیکنان مشخص شود چون آنها تنها حدود سه‌، چهار درصد قراردادشان را گرفته‌اند. تنها خواسته من از آقای رهنما و الماس خاله این است که در این ۱۰ روز یک اسپانسر و مالک قابل اعتماد پیدا کنند.

وی در پایان با بیان اینکه هدف اصلی‌شان قرار گرفتن در بین ۱۰ تیم اول لیگ آزادگان است، بیان کرد: باید بگویم که هدف ۱۰۰ درصدی ما صعود به لیگ برتر نیست و می‌خواهیم آبرومندانه در لیگ بمانیم و یک رتبه تک رقمی کسب کنیم. گرچه که از نظر منابع انسانی یعنی بازیکنان و کادر فنی در شرایط خوبی قرار داریم ولی از نظر امکانات و شرایط سخت افزاری محدودیت ها ومعذورت هایی داریم که جلوی کار ما را می‌گیرد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت ادامه داد: تماشاگران ۲ آتشه ما باید با منطق با این موضوع برخورد کنند و نباید از مصاحبه هایی که ما می‌کنیم ناراحت شوند. این مشکلاتی که ما داریم می‌تواند جلوی روند رو به رشد ما را بگیرد. به همین دلیل است که من هم نمی‌توانم صعود به لیگ برتر را تضمین کنم. ولی اگر مشکلات سخت افزاری ما حل شود ۱۰۰ درصد می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • sadegh گفت:

    حق با آقا علی چیلاورتمونه. خیلیییییی نوکریم آبرار عزیز و با غیرت و دوس داشتنیمون. همیشه شما و همه زحمتکشان برای این شهر و استان زنده و سلامت باشید.به لطف و امید خدا مکلاتم حل میشه و ما هم لیگ برتری میشیم. نباید این فرصت خوب و از دست بدیم.

  • رشت یونایتد گفت:

    اقای نظرمحمدی عزیز یعنی شما هنوز متوجه نشدین که مسولان استانی چشم ندارن پیشرفت فوتبال رشت رو ببینن!!!
    شاید تو استانی مثل خوزستان هم ارگانی مثل نیروی دریایی از ابادان حمایت مطلق میکرد؛الان مرکز استانشون اهواز هم هیچ تیمی تو لیگ برتر نداشت و به سرنوشت رشت دچار میشد.ولی تو گیلان سیاست همیشه تک قطبی نگه داشتن فوتبال به دست مسولان استانی بود.

  • میلاد ق گفت:

    نظر محمدی با تعصب دمتگرم.هرچی داره رو غیرتش داره. مث علی دایی فقط با غیرته