وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایسنا/ صعود نمایندگان فوتبال گیلان به مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – با پایان یافتن مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، هر دو نماینده استان گیلان به مرحله نهایی این مسابقات صعود کردند .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در هفته پایانی موفق شدند با برتری برابر رقبای خود به مرحله نهایی صعود کنند .

بر این اساس، تیم فوتبال سپیدرود رشت با برتری برابر فولاد اهواز (ب) و تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر نیز با برتری برابر تیم الوند همدان جواز حضور در مرحله نهایی این دوره از رقابت ها را کسب کردند .

پیش از آغاز هفته هیجدهم، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهر با کسب 30 امتیاز پس از تیم شاهین بوشهر 32 امتیازی به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار داشتند و اگر در هفته پایانی برابر حریفان خود به پیروزی می رسیدن، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب می کردند که در نهایت موفق به این امر شدند .

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته هیجدهم و پایانی مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته دوم کشور، عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر به مصاف تیم فولاد اهواز (ب) رفت که در نهایت موفق شد حریفش را با نتیجه یک برصفر شکست دهد .

در جریان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد اهواز (ب) دو تیم در نیمه اول بازی متعادل را از خود به نمایش گذاشتند و برتری محسوسی نسبت به هم نداشتند تا این نیمه بدون به ثمر رسیدن گلی به پایان برسد .

اما در نیمه دوم تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفداران خود، بر بازی مسلط شد و موقعیت های مناسب گلزنی به دست آورد تا اینکه سیدهادی موسوی مدافع پیش تاخته این تیم در دقیقه 71 تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا تیم سپیدرود رشت پیروز این میدان شود .

قضاوت این دیدار را مهدی اجاقی با کمک های مهدی صناعی و داود عرجلو بر عهده داشنند که در جریان این مسابقه ، افشین عشوری زاد، ابوذر رحیمی و میعاد یزدانی از تیم سپیدرود رشت، صالح ریاحی، نریمان طهماسبی و علی فاتح انجیری از تیم فولاد اهواز (ب) کارت زرد دریافت کردند .

اما تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر برای صعود کار سخت تری پیش رور داشت چون باید در همدان به مصاف تیم الوند می رفت و گرچه تیم الوند سقوطش از این رقابتها مسجل شده بود و انگیزه ای برای انجام این مسابقه نداشت اما بازی در خانه حریف سخت است که در نهایت تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر نیز موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد تا هر دو نماینده استان گیلان جواز حضور در مرحله نهایی رقابتهای لیگ دسته دوم را کسب کنند .

در پایان مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه چهارم، تیم شاهین بوشهر با کسب 35 امتیاز، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهر نیز با کسب 33 امتیاز به ترتیب در مکان های اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند و به مرحله نهایی این مسابقات صعود کردند .

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 40 تیم حضور داشتند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت پرداختند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر، دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار داشتند .

نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه بودند .

تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در پایان مرحله مقدماتی ، سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود کردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.