وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایسنا/ ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت؛ هر دو در آرزوی صعود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – امسال لیگ دسته اول فوتبال ایران باحضور همزمان دوتیم باسابقه ملوان انزلی و سپیدرود رشت انجام شده واین دوتیم برای اعاده سهمیه لیگ برتری فوتبال استان گیلان تلاش می کنند.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان،درحال حاضر ملوان  و سپیدرود در بلندای جدول بازیها قرار دارند و عاشقان واقعی فوتبال گیلان امیدوارند که هردو تیم به دسته برترفوتبال ایران برسند.

رقابتها هفته به هفته حساس تر می شود وحریفان لحظه به لحظه برتلاش خودمی افزایند،صاحب این قلم به عنوان گزارشگر مسابقات فوتبال این دوتیم دررادیو و تلویزیون به بررسی بازیها می پردازد.

ملوان در دور برگشت رقابتهای لیگ یک روند صعودی داشته و تا نقطه شماره یک جدول بالا آمده،این تیم در اولین هفته دور برگشت با یک گل آلمینیوم اراک را شکست داد و سپس در تهران ۲-۱ در برابر راه آهن پیروز شد و در هفته سوم دور برگشت ۱-۰ از سد فولادیزد گذشت و در هفته چهارم دور برگشت سپیدرود رشت را یک -یک متوقف کرد اما یک تساوی خانگی نا بهنگام ۰-۰ در برابر ایرانجوان بوشهر تاحدودی نگران کننده شد.

در واقع دیاگرام مایلی کهن با ملوان یک دیاگرام کاملا صعودی است چون این تیم از پانزده امتیاز دور برگشت بازیها ۱۱ امتیاز را کسب کرده و با سه پیروزی و دو تساوی به نتایج امیدوار کننده ای دست یافته است.

شانس بزرگ ملوان تاپایان سال۱۳۹۵؛فقط یک بازی راه دور درتاریخ دوم بهمن!

برنامه بازیهای لیگ آزادگان به ملوان بندرانزلی کمک می کند که کماکان،تا پایان بهمن ماه(یعنی تا هفته ۲۵لیگ آزادگان)در حوزه شمال ایران بماند و از امتیازتماشاچی بهره ببرد.

این تیم،در هفته ۲۴ لیگ دسته اول از “گل گهرسیرجان” میزبانی می کند و در روز ۱۸بهمن مقابل اکسین البرز هم،به سبب نزدیکی جغرافیایی انزلی و کرج از حمایت و همراهی تماشاچیان خودی بهره خواهدبرد.

ملوانی ها تا آغاز سال آینده فقط یک مسافرت راه دور دارند و آن هم سفر به کرمان و مسابقه هفته ۲۵ با مس کرمان – در روز دوم بهمن ماه- است و این شرایط را برای برنامه ریزی فنی آسان می کند!

سربالایی لیگ یک برای مایلی کهن، دوبازی پی درپی درخارج خانه!

لیگ دسته اول فوتبال ایران،لیگی سخت وفرسایشی است وتیم ها برای قرارگرفتن دربین دوتیم صعودکننده تاروز آخرمی جنگند.

بعضی از بازیهای این لیگ به سبب دور بودن از دید دوربین هاو همچنین به خاطر شرایط غیر استاندارد، آبستن حواشی می شود و مربیان در این فوتبالی که دلالها آن را بغل کرده اند، برای خنثی کردن اتفاقات غیرقابل پیش بینی باید شبانه روز و تا دم آخر هوشیارباشند!

ملوان مثل تمام تیمهای مدعی بالای جدول سرازیری ها وسربالایی های متعددی را تاپایان لیگ آزادگان سپری خواهدکرد.

مایلی کهن و همکارانش نیک می دانند که اسفند ماه بسیارسختی را در پیش رو دارند و درواقع سربالایی لیگ برای آنان در هفته های بیست و هفتم تاسی ام رقم می خورد.

ملوان طی یک ماه، یعنی از ۱۷اسفند ۹۵ تا ۱۶فروردین ۹۶ سه بازی از چهارمسابقه خودرا در خارج از خانه انجام خواهدداد که اگر از این سربالایی دشوار جان سالم به در ببرد به صعود امیدوارخواهدشد.

ملوان روز۷ اسفند و در هفته ۲۷لیگ یک میهمان تیم مدعی و ریشه دار نساجی مازندران است و ۶ روز بعد در تهران برابر تیم مدعی و پرامکانات بادران قرارخواهد گرفت؛ این دو بازی برای مایلی کهن در حکم گلوگاه بازی های این فصل خواهدبود.

تیم ملوان بعد از این گذرگاه سخت بازیهای سال۹۵ خود را به پایان می برد و روز ۱۰فروردین از نفت مسجدسلیمان میزبانی می کند و روز ۱۶فروردین به میهمانی خیبر خرم آباد می رود از خاطر نبریم که خیبر در انزلی هم ملوان را آزار فراوان داد و تیم ریشه دار شهر بندرانزلی، به سختی و با گل دقیقه ۹۳ باحساب دو بر یک از سد حریف گذشت.

ملوان در چهار هفته پایانی: دوبازی میزبان، دوبازی میهمان!

هفته های پایانی برای هرتیمی در لیگ دسته اول سرنوشت ساز است. ملوان ها چهار هفته به پایان، میزبان مس رفسنجان و هفته ما قبل پایانی میزبان خونه به خونه بابل هستند.

قوی سپیدخزری سه هفته مانده به خاتمه بازیها به بوشهر می رود و با پارس جم جنوبی مصاف می دهد و هفته آخر رقابتها در خارج خانه با نفت مسجدسلیمان مصاف خواهد داد.

باید توجه کنیم که انجام دو مسابقه در جنوب، آن هم در هفته های پایانی لیگ ملاحظات فنی ویژه ای می طلبد که کادر مربیان ملوان باید به ویژگی های آب و هوایی و بعد مسافت آن توجه کامل داشته باشند.

آنالیز بازیهای پیش روی سپیدرودرشت:

سپیدرود یک تیم ریشه دارو قدیمی است که طیف گسترده ای از مردمان شهر رشت و حتی شهرهای دیگر گیلان را همراه خوددارد. این تیم جزو پرطرفدارترین تیم های ایران به حساب می آید که از دهه پنجاه در خاک فوتبال ایران ریشه دوانده است.

فصل پیش، سپیدرود رشت با سرمربی گری فرشادپیوس به لیگ دسته اول ایران رسید و علی نظرمحمدی که در مرحله نخست لیگ ۲ پارسال سرمربی گری تیم را برعهده داشت دوباره سکاندار هدایت آن در لیگ یک امسال شد.

در فصل جاری سپیدرودی ها تلفیقی از تجربه و جوانی را با هم ممزوج کرده اند و قهرمان نیم فصل شدند اما با آغاز دور برگشت به دلایل مختلف از ۹ امتیاز بازی با بادران، خیبر و ملوان فقط ۲ امتیاز گرفتند و در جدول نزول کردند ولی پیروزی شیرین یک برصفر در بابل “مقابل خونه به خونه” این تیم پرطرفدار را به جمع مدعیان بازگرداند؛ حالا لیگ یک سه مدعی جدی دارد: اول ملوان، دوم سپیدرود و سوم پارس جنوبی جم بوشهر!

سپیدرود در روز ۲۱ بهمن یک بازی عقب افتاده با فجرسپاسی دارد که امتیازات این بازی خانگی کمک شایانی به حفظ انسجام تیم مرکز استان خواهدکرد و آنها را به صدر بر می گرداند.

شانس طلایی سپیدرود: چهاربازی خانگی وفقط دوبازی خارج خانه تا پایان امسال

شاگردان علی نظرمحمدی به سبب برنامه ریزی فدراسیون فوتبال صاحب شانس بسیاربزرگی شده اند که اگر از این شانس بهره ببرند وضع و اوضاع بهتری پیدا خواهندکرد.

سپیدرود رشت پس از بازی با خونه به خونه بابل، تا پایان سالجاری، فقط دو بار از رشت خارج می شود، یک بار در روز ۲۶ بهمن و از هفته بیست و چهارم که برای مسابقه با آلمینیوم به اراک می رود و دفعه دوم در روز دوشنبه، ۹ بهمن که برای بازی هفته بیست وششم با مس به رفسنجان خواهدرفت؛ به غیر از این دو بازی بقیه مسابقه های امسال سپیدرود در رشت برگزار خواهدشد و این تیم در روز ۲۱ بهمن از فجر سپاسی شیراز، روز اول اسفند از استقلال اهواز و روزهای هفدهم و بیست وسوم اسفند از فولادیزد و راه آهن پذیرایی خواهدکرد.

سرازیری لیگ برای سپیدرود، انجام دوبازی  پی درپی خانگی در نیمه دوم اسفند ماه است که حکم شمشیر دو لبه را دارد چون اگر قرمزهای رشت از این دو بازی بهره کامل ببرند کامیاب می شوند ولی اگر بد نتیجه بگیرند احتمال بروز بحران درجدول بازیها دور از ذهن نخواهدبود!

سپیدرود وسخت کوشی در تعطیلات نوروز

برعکس ملوان که در ایام عید میزبان است سپیدرودی ها باید به جنوب بروند !

حتما می دانیدکه اولین بازی سال جدید در روحیه هر تیمی تاثیری شگرف دارد و در سرنوشت آن تیم موثرخواهدبود !

بی شک یاران سپیدرود رشت برای حفظ آمادگی و بروز نمایش دلپذیر در اولین بازی سال آینده باید در شروع سال ۹۶ سخت تمرین کنند تا در روز دهم فروردین و برابر نفت مسجدسلیمان (آن هم در خانه حریف) قافیه را نبازند؛ باید به این نکته توجه داشته باشیم که انجام اولین مسابقه در دل تعطیلات نوروز، آن هم کیلومترها دوراز خانه کار ساده ای نیست و سپیدرود اگر می خواهد سال خوبی را آغاز کند نباید تمرینات را در آغاز سال تعطیل نماید!

سپیدرود؛ یک ماه و سه مسابقه خانگی

بر عکس ملوان که به حکم جدول بازیها، سه مسابقه خارج از خانه را در فاصله زمانی ۱۷اسفند ۹۵ تا ۱۶ فروردین ۹۶ تجربه می کند سپیدرودی ها در همین بازه زمانی سه بازی داخل خانه خواهندداشت و این امتیاز بسیار بزرگی است!

سپیدرود روز ۱۷ اسفند و از هفته۲۷ میزبان فولادیزد است و سپس در روز ۲۳ اسفند از راه آهن پذیرایی می کند؛ قرمزهای رشت پس از مسافرت به جنوب در اولین بازی سال جدید در روز شانزدهم فروردین ۹۶ با مس کرمان در رشت بازی دارند که این در حکم سومین میزبانی طی یک ماه خواهدبود.

کلید پایانی بازیها برای سپیدرود رشت: چهاربازی، یک درمیان میهمان ومیزبان

هفته های پایانی لیگ دسته اول برای هر تیمی سرنوشت ساز و دلهره آور است و سپیدرود هم از این قضیه مستثنی نخواهدبود.

روز ۲۲ فروردین  یعنی چهار هفته به پایان، سپیدرودی ها باید به کرج بروند و با شاگردان یحیی گل محمدی(اکسین البرز) بازی کنند، آنگاه به فاصله سه هفته تاپایان رقابتها و در روز ۲۸فروردین، سپیدرود در رشت از ایران جوان بوشهر پذیرایی می کند، قرمزها هفت روز بعد در سیرجان بازی بسیار سختی با شاگردان و ینگوبگوویچ(گل گهرسیرجان) دارند و در هفته پایانی میزبان تیم مدعی نساجی مازندران خواهندبود.

چیزی که مشخص است اینکه هیچ مسابقه ای در لیگ دسته اول ایران ساده نیست اما هر دو تیم نماینده گیلان فینال های تمام عیاری را برای رسیدن به لیگ برتر ایران در پیش دارند.

آرزومندیم که هر دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی فارغ از همه رقابتهای معمول رودررو به اتفاق هم به لیگ برتر ایران صعود کنند و گیلان به آنچه شایسته اش است “یعنی کسب دو سهمیه همزمان در لیگ برتر” برسد.

بازیهای ملوان و سپیدرود تا خاتمه رقابت ها

حال باهم نگاهی می کنیم به بازیهای پیش روی دو تیم وافق بازیهارا برای ملوان وسپیدرود بررسی می نماییم.

هفته ۲۳ :

سپیدرودرشت – پارس جنوبی جم بوشهر شنبه ۱۶ بهمن ۹۵ ساعت۱۴ در رشت

اکسین البرز – ملوان بندرانزلی ساعت ۱۴ دوشنبه ۱۸بهمن۹۵ در کرج

بازی عقب افتاده هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران

سپیدرود با فجر سپاسی شیراز پنج شنبه ۲۱ بهمن ۹۵

هفته۲۴ :

ملوان – گل گهرسیرجان دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵ ساعت۱۶ در انزلی

سپیدرود – آلمینیوم اراک سه شنبه ۲۶بهمن۹۵ ساعت۱۴ در اراک

هفته۲۵  :

سپیدرود – استقلال اهواز  دوشنبه ۱ اسفند۹۵ ساعت۱۴ در رشت

مس کرمان – ملوان سه شنبه ۲ بهمن ۹۵ در کرمان ساعت۱۴

هفته۲۶:

مس رفسنجان – سپیدرود ساعت ۱۴و۳۰ دوشنبه ۹بهمن۹۵

ملوان – فجرسپاسی چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵ شیراز در انزلی

هفته ۲۷ :

نساجی قایم شهر – ملوان بندر انزلی  ساعت ۱۴ و۴۵ دقیقه دو شنبه ۱۷اسفند ۹۵ در قایم شهر

سپیدرود- فولاد یزد ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه  دوشنبه ۱۶اسفند۹۵ در رشت

هفته ۲۸ :

سپیدرود- راه آهن تهران ساعت ۱۵  دوشنبه ۲۳ اسفند۹۵ در رشت

بادران تهران با ملوان بندر انزل ساعت ۱۵ سه شنبه ۲۳اسفند۹۵ در تهران

هفته ۲۹:

نفت مسجدسلیمان – سپیدرود در مسجد سلیمان پنج شنبه ۱۰ فروردین۹۶ ساعت ۱۶و۴۵ دقیقه

ملوان – استقلال اهواز ساعت۱۶ پنج شنبه ۱۰فروردین۹۶ در بندر انزلی

هفته ۳۰:

سپیدرودرشت – مس کرمان ساعت ۱۶و۱۵دقیقه چهارشنبه شانزدهم فروردین ۹۶

خیبرخرم آباد – ملوان ساعت ۱۶و۱۵ دقیقه چهارشنبه شانزدهم فروردین ۹۶ در خرم آباد

هفته۳۱:

ملوان انزلی – مس رفسنجان ساعت ۱۶ و سی دقیقه سه شنبه ۲۲فروردین۹۶ در بندرانزلی

اکسین البرز  – سپیدرود رشت ساعت ۱۶ و سی دقیقه سه شنبه ۲۲ فروردین۹۶ در کرج

هفته۳۲:

ملوان انزلی  – پارس جم جنوبی بوشهر در بوشهر دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶ ساعت۱۷

سپیدرود رشت – ایران جوان بوشهر در رشت دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶ساعت۱۷

هفته۳۳:

گل گهرسیرجان – سپیدرود رشت ساعت۱۷ دوشنبه چهارم اردیبهشت ۹۶

ملوان بندرانزلی با خونه به خونه بابل در بندرانزلی ساعت۱۷ دوشنبه چهارم اردیبهشت ۹۶

هفته پایانی لیگ دسته اول ایران

سپیدرود – نساجی قایم شهر دوشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷ در استادیوم شهید عضدی رشت

نفت مسجدسلیمان با ملوان بندر انزلی در مسجد سلیمان

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

21 دیدگاه ارسال شده است

  • علی (بندرعباس) گفت:

    امیدوارم هر دو تیم گیلانی به لیگ برتر صعود کنند و به اون اعتبار ببخشند .. واقعاً گریه داره که تبریز که اصلاً معلوم نیست کجای فوتبال ایران جای داره ، سه تا تیم داره!!!!در مورد هواداران تیفوسی رشت هم بگم که من فقط حیفم میاد از استادیوم عضدی که واقعاً برای هواداران سپیدرود کوچک هست!!! ای کاش میتونستند همین عضدی رو اصولی گسترش بدهند!! مطمئنم این ورزشگاه ۷۰ هزار نفری هم باشه ، باز میتونه مملو از جمعیت بشه … دم هواداران رشتی گرم…

  • مهدی گفت:

    من خیلی نگرانم دوستان!! ارتش سرخ گیلان امسال علیرغم اینکه تا الان نمیدونه سرش به بالین کیه و با تمام مشکلات مالی و مالکیتی، عالی نتیجه گرفته و فراتر از استانداردهای تیمی با این مشکلات، عمل کرده!! اما در این ۱۲ هفته پایانی، به تیمهای مدعی صعود نگاهی بندازیم: ملوان نیروی دریایی (حمایت یک نیروی نظامی و استراتژیک این مملکت رو دنبالش داره و تا الان ۶۰ درصد دریافتی دارن و پاداشهاشون هم سر جاشه)، پارس جنوبی جم (حمایت یک نیروگاه حساس و استراتژیک این مملکت رو دنبالش داره و متمول هست و مشکل مالی و مالکیتی و مدیریتی نداره)، گلگهر سیرجان (مالکش مشخصه و هرگز نشنیدیم در طول لیگ مشکل مالی و مدیریتی داشته باشه و کادر فنی شناخته شده و باتجربه خارجی داره)، بادران تهران (یکی از متمولترین باشگاههای لیگ یک هست که یک بنگاه اقتصادی بسیار قوی که تقریبا یکی از ارکان اقتصاد کشور هست پشتشه و دورخیز خوبی با تکیه بر سرمایه گذاری زیاد برای لیگ برتر کرده)، اکسین البرز (شباهتهای زیادی با بادران داره و مشکل مالی و مالکیتی و مدیریتی نداره و اون هم یکی از ارکان اقتصادی کشوره)، خونه به خونه بابل (عملا متعلق به یک وزیر یعنی آقای صالحی امیری هست و در ظاهر خواهرزاده ایشون یعنی حسن زاده ی مولتی میلیاردر مالکشه و حمایت وزیر رو با خودش میبینه)، نساجی (باشگاهی با قدمت و اصالت هست که اخیرا مشکلات مالی و مالکیتیش در زمانی بسیار مناسب حل شده و در هفته های اخیر ۴۰ درصد قراردادهاشون پرداخت شده)، مس کرمان (کارخانه ای مهم و پولدار حمایتش میکنه که هرگز در طول فصل با مشکل مالی مواجه نبوده و نیست و فقط تمرکز بازیکنان و کادر فنیش روی مسائل فنی هست)
    توی رقابت با این قدرتهای حامی که پشتوانه این تیمها هستند و در لیگی که بسیار کمتر از لیگ برتر زیر ذره بین هست فکر نمیکنید در این هفته های حساس و در بازیهای رو در روی شش امتیازی، این حامیان قدرتمند و ذی نفوذ با جلب حمایتهای داوران و برگزارکنندگان مسابقات اجازه صعود رو به تیم یتیم و بی صاحب و پشتوانه سپیدرود ندن و بلاهایی شبیه بازی رفتمون با ملوان نیروی دریایی و یا همین بازی اخیر با پارس جنوبی رو سرمون بیارن؟!! چه کسی رو داریم که از حق خورده شده این جوانهای باغیرت و کادرفنی باتعصب و مردم عاشق دفاع کنه؟!! هیچکس ما رو دوست نداره!! مگه توی لیگ برتر این کشور بحث کارت به کارت کردنها برای داروران فراموش شده؟! مگه همین پریروز جلوی چشممون داور دوتا پنالتیمونو نخورد و بجاش به بازیکنامون کارت زرد و قرمز نداد؟! مگه ملوان نیروی دریایی تا اینجای لیگ توی اکثر هفته ها پنالتیهایی نداشته که کارشناسان بر پنالتی نبودن ادنها صحه گذاشتن؟! مگه قضاوت مظفری زاده در دربی داماش با ملوان نیروی دریایی رو در سالهای اخیر توی لیگ برتر فراموش کردیم که بعدش با تهدید به افشاگری عابدینی برای همیشه از داوری خداحافظی کرد؟! مگه محسن قهرمانی که توی دربی داماش و ملوان نیروی دریایی اونطور لج کرده بود بخاطر افشاگری علی دایی و جریان کارت به کارت از صحنه داوری کنار نرفت؟! خدا به داد این مردم و باشگاه مظلومشون برسه!! مرگ بر شورای شهر بی وجود و بی غیرت رشت که لیاقت حمایت از سرمایه و هویت این شهر رو ندارن!!

  • فراز گفت:

    در مرحله ی اول، ایشالا اول فجر رو ببریم.
    بعد قدم به قدم جلو میریم ..

  • omid گفت:

    مس کرمان بسیار تیم خطرناکی شده اگه تو کرمان ببره بادرانو ملوان رو اونوقت اگه تو رشت مس رو نبریم کار گره میخوره تمام بازیهای ۶ امتیازی رو تو خونه داریم از دست میدیم اگه مس رو میخوایم ببریم باید تاکتیک حمله داشته باشیم سپیدرود باید برای گل زنی برنامه داشته باشه همش ارسال توپای بلند که جوابگو نیست تاکتیکهای هجومی تیم بسیار ضعیفه از گل گهر هم نباید غافل شد

  • omid گفت:

    دور برگشت ما اوردیم ۶ امتیاز مس اورده ۱۶ امتیاز حتما باید مس رو ببریم وگرنه … خلی نکران رو به به رشد مس هستم

  • omid گفت:

    خداوندا از افرینش اکسین مچکریم خخخ فکر کردین همه بازیا گلر حریف بهتون پس گل میده؟ خخخخ حالا برین لال بشین

  • omid گفت:

    قاپاسای دیگه هم در راهه بادران مس پارس نساجی خخخ

  • دختر سپیدرودی گفت:

    بازی پنج شنبه با فجر تیم برنده زمین قطعا سپیدرود خواهد بود یک یا علی دیگر تا صدر بالاخره این بازی عقب افتاده را انجام میدهیم و به صدر برمیگردیم.بعد قهرمانی نیم فصل سعی شد باهمین بازی عقب افتاده و بی مهری داوری و حاشیه از جانب تیم های رقیب ما رو از صدر دور کنند ولی نتوانستند.برو کنار بزار باد بیاد سپیدرود قهرمان داره میاد.

  • دختر سپیدرودی گفت:

    برو کنار بزار باد بیاد سپیدرود صدرنشین داره میاد

  • فراز گفت:

    همه ی نتایج به نفع سپیدرود شد امروز بچه ها…
    همه باید بریم استادیوم و با یه برد قاطع، برگردیم به جایگاه اصلیمون که یه مدت کوتاهه از دست دادیمش.

  • رسانه هواداری @sprd_giln گفت:

    نتایج لیگ یک / …
    http://t.sprd.giln.ir/id_iv/73663

    ملوان باخت و صدرنشین شد و البته #سپیدرود #رشت یک بازی معوقه مقابل فجر دارد که در صورت پیروزی در آن بازی خانگی دوباره به صدر برمی‌گردد.
    منبع #خبر : #ایران_ورزشی

    @sprd_giln
    ?عضویت در کانال اخبار سپیدرود رشت
    https://telegram.me/joinchat/BlipVUAN0mIHYuEDMgpwMA

  • حمید گفت:

    فجر با نساجی خوب بازی کرد و چند گل دیگه هم باید می زد. ولی متاسفانه بعضی از تماشاگران در عضدی دارن تمرکز بازیکنان را بهم می زنن. بطوری که امروز کاپیتان حقشناس در اینستاگرامش نوشت که در بازی ها دایم دارن از بازیکنان حریف معذرت خواهی میکنن. بیایید در ورزشگاه فقط سپیدرود را تشویق کنیم و با کسانی که نظمرا لهم می زنن برخورد کنیم نه اینکه بت اونا همگام و همراه شویم. بامید لیگ برتری شدن سپیدرود…

  • علی گفت:

    سپیدرود . مس . گلگهر . ملوان . پارس جنوبی گزینه های قطعی صعودند . همه چیز دست خودمان است اگر مطابق انتظار (نه دور از انتظار) این چند بازی باقیمانده را عمل کنیم یقینا تیم اول صعودیم و چهار تیم دیگر می بایست برای سهمیه دوم بجنگند

  • اهورا گفت:

    باسلام
    اقای مایلی کلنگ بجای اینکه داستان سرای کنه من میخوام فوتبال رشت وانزلی را به هم وصل وبجای سیا نمای وادای معلم اخلاق دراوردن و چپ وراست ازکیروش بد گفتن به فکر ملوان باشه هفته پیش توی انزلی مساوی گرفته امروزهم به اکسین باخته اذا ادفاردرنیاره می تونه درست وحسابی وبدون حاشیه کارکنه وگرنه گورشو گم کنه بره تهران اقای بچه تهران حالاواسه ما گیلانی شده حالا که هیچ کجا تحویلش نمی گیرن بروبابا تمام بچه های ملوان فراری داده خاک برسرش

  • علی گفت:

    طبق خبرهای دور ونزدیک ‘مسؤلین استان تصمیم گرفته اند از بازیهای آینده افراد نفوذی در بین تماشاگران اصیل سپیدرود را شناسایی ودستگیر نمایند و ریشه بطری پرتاب کنی و…کنده شود تا هم حیثیت تماشاگران و مردم نجیب رشت حفظ شود هم تیم از جریمه ومحرومیت نجات یابد و هم بازیکنان و کادرفنی با آرامش خاطر به نتیجه گیری اش ادامه دهد

  • ساسان گفت:

    فجر نساجی را در مازندران برد خیلی خطرناکه شاغلام

  • عقاب گیلان گفت:

    اونایی که خوش خیال هستن بدونن که از این تماشاگرای ملوان هرچی بگی برمیاد من ۱۰۰% مطمئنم که این پرتاب برف و بطری و توهین ها فقط و فقط از طرف تماشاچیای نفوذی انزلی چی بوده و لا غیر
    ضمنا کافیه برین توی سایتهای طرفدارشون ببینید که اینا با برنامه ریزی منسجم در پوشش طرفدارای سپیدرود میان رشت و فقط هدفشون محروم کردن سپیدرود مظلومه ، اینا روی سکو ها از جو استادیوم استفاده میکنن و باعث اغتشاش و بی نظمی و حتی عدم تمرکز تیم خودمون میشن
    باید نیروهای امنیتی و حراست به این مساله ورود پیدا کنند و این افرادو شناسایی کنن ، آخه ما تا کی باید چوب سادگیمون رو بخوریم؟!!

  • فراز گفت:

    دوستان عزیز..
    امسال با عزمی که بچه ها داشتن و تفکرات کادر فنی ( علی نظر + فرشاد پیوس) موفق شدیم به دسته یک صعود کنیم و بعد سال ها سطحمونو ارتقا بدیم.
    امسال اوایل لیگ، تیما هنوز بخوبی جا نیوفتاده بودن و کسیم به اون شکل رو سپیدرود حساب چندانی باز نمی کرد. بنابراین تیم موفق شد چند هفته ی اول، حسابی همرو غافلگیر کنه و امتیازات زیادی رو جمع کنه.
    حالا تیما به هماهنگی و هارمونی حداکثریشون رسیدن و مثل برق و باد دارن امتیاز جمع می کنن ( گل گهر و مس و … ) و هر تیمی جلوی ما میاد، می خواد بهترین نمایششو داشته باشه و امتیاز بگیره.
    اینارو گفتم که یادآوری کنم در حال حاضر، خطرناک ترین و حساس ترین مقطع کل لیگ شروع شده و مجموعه ی سپیدرود باید کاملا هوشیار و با صلابت ادامه بده مسیرش رو:
    ۱- می دونم خیلی خیلی خیلی سخته و دور از دسترسه. ولی باید تمهیداتی برای تسویه حساب بدهی های باشگاه در نظر گرفته بشه تا سپیدرود بتونه از خریدهای نیم فصلش که مدافع قلدری مثل نظیف کار هم جزئشونه، بزودی استفاده کنه.
    ۲- باید تو بازیای خارج از خونمون ، با جسارت و اعتماد بنفس بیشتری بازی کنیم و با ذهنیت “زیر توپ زنی برای یک امتیاز” به زمین نریم.
    ۳- بازی های خونگیمون با بازی فجر سپاسی شروع میشه و بردن توی این بازی واسه رسیدن به یه سرانجام مطلوب ، بسیار کمک کننده ست.
    ۴- این یه واقعیت انکارنشدنیه که هیچ تیمی به اندازه ی ما تماشاگر نداره. پس،از بازی با فجر تا آخرین بازی خونگیمون، بیایم مثل همیشه از تیم حمایت همه جانبه کنیم و ورزشگاه رو جهنم کنیم واسه حریفان.
    ۵- این واقعیت که پر هوادارترین تیم هستیم، فوق العاده ست. اما شمشیر دو لبه ام می تونه باشه دوستان. بیایم از توهین کردن و پرتاب بطری و سنگ و .. به زمین دست برداریم و به محض مشاهده ی انگل هایی که این کارها رو انجام می دن ، بهشون تذکر جدی بدیم و هرطور شده اونارو از ادامه ی کارشون منصرف کنیم. چون مسلما محرومیت از بازی های خونگی، بیخ گوش ماست.
    .
    .
    .
    .
    .
    به امید خدا و با حمایت های جانانه ی ما هواداران و تفکرات حرفه ای کادر فنی و بازی متعصبانه ی بازکنانمون، می تونیم با کسب امتیازات لازم، مردم این استان رو به حق واقعیشون که حضور مقتدرانه در لیگ برتره، برسونیم.
    به امید موفقیت سپیدرود بزرگ و مردمی.

  • omid گفت:

    منم زیاد به گوشم خورده که عوامل نفوذی ملوان میان عضدی برای اغتشاش ولی باور نمیکردم میگفتم مگه بیکارن بیان اینجا الان دیگه دارم مشکوک میشم

  • عقاب گیلان گفت:

    روز پنجشنبه اگه تیم فجرو ببریم میتونیم قدرتمون رو به رخ همه تیما بکشیم چون فجر تونسته توی قائمشهر نساجی رو ببره !
    ضمنا بی تردید اوباشهای شناخته شده ملوان از انزلی روز پنجشنبه میان تا جو ورزشگاه رو بهم بریزن تا با ایجاد حاشیه تیممون نتونه نتیجه بگیره .
    وظیفه همگی ما رشتیهای اصیل و با فرهنگ اینه که واسه اینا تور پهن کنیم و همشون رو تحویل نیروی انتظامی بدیم و شر رو بکنیم
    بازم میگم اینقدر ساده نباشید و بدونید این فوتبال کثیف تر از اون چیزیه که حتی فکرشو بکنید

  • حمید گفت:

    هر هوادار یک لیدر باشد و با کسانی که نظم را بهم می زنن برخورد کنن تا ارامش به ورزشگاه برگردد.متاسفانه یک نفر بطری پرتاب می کند صد نفر از اون حمایت می کنن